Sabtu, 16 Julai 2011

"Gelora Cinta Atuk..."


BALIK PULAU: Demi cinta, seorang lelaki warga emas yang ditahan kerana tuduhan berkhalwat sanggup meringkuk di dalam lokap selama lebih dua bulan kerana anaknya tidak mahu membayar wang ikat jamin kekasihnya.

Dalam perbicaraan di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Barat Daya di sini, kira-kira jam 11 pagi kelmarin, lelaki itu 70-an yang bercucu dihadapkan ke mahkamah bersama teman wanitanya berusia 29 tahun atas tuduhan berkhalwat yang dilakukan mereka, Mei lalu.

Pendakwa Syarie, Mohd Saifullah Hamzah berkata, pertuduhan kes dibacakan di hadapan Hakim Zaini Abdul Rahim dan kedua-duanya faham serta mengaku bersalah atas kesalahandilakukan.

Menurutnya, lelaki itu memohon kepada mahkamah agar dilepaskan dengan jaminan selepas mengaku bersalah dan selepas menimbangkan rayuan tertuduh, mahkamah membenarkan kedua-duanya diikat jamin RM500 setiap seorang.

“Empat anak lelaki itu yang hadir sepanjang perbicaraan bersedia menjamin bapa mereka. Pada mulanya keadaan agak tenang, namun bertukar tegang apabila tertuduh meminta anaknya turut menjamin teman wanitanya.

p/s..."alahai...atuk ni..."

7 ulasan:

Faaein Talip Roy berkata...

sedih plak bila baca citer cam ni.. atuk2.. kalau dah berkenan nikah je lah terus.. hmmm...

Ain_ Suke Senyum berkata...

Hey , ain singgah cini . plez kumen entry ni .

http://zurain93.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html .

tq . hihi

Adylia Qarissa berkata...

alahaaaaiii...tak tau nak cakap apa...

aimaniman berkata...

aahhh laa akak pun tak taw nak kata apa.. yg pompuan tu macam x der llki muda sikit ke, ni dah 70-an dah atuk tuw.. ajal maut kat tangan tuhan tp, sanggup ke kalu jadi 'janda berhias' ke saja nak buat 'teman' jer????

ohh amal berkata...

atok ohh atok. da tua2 ni jaga lah ibadah.

Edy Fee berkata...

mmg kelas punye atoook

saifullah berkata...

bila atuk dah gilakan pompuan, nasihat anak2 langsung x diendahkan...sanggup meringkuk dalam penjara kerana pompuan...kan bagus kalo sanggup tahan nafsu membara demi memburu syurga...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy