Rabu, 13 Julai 2011

hanya itu yang daku ada...



daku pernah berjanji padamu untuk tidak berhenti terbang. Untuk selalu bermain di awan. Untuk sekadar merakam jingga di sudut cakrawala... Untuk menyimpan semua ingatan dan kenangan tentangmu di setiap senja. Daku masih menepati janjiku. Daku tetap melakukan kebiasaan itu. Meskipun kadang-kadaang daku mulai lelah terbang sendirian, menghilang sejenak ke langit sejatinya adalah hiburan. Dan menepati janji-janjiku kepadamu adalah sisa bahagia yang daku ada..

hanya itu yang daku ada...



13 ulasan:

Cik Aqilah Wardah berkata...

ehemm~ puitis...

semoga tak 'hilang' apa yg ada itu.. insya Allah.. ^^

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam,SR,..

ala,sedih la pulak bce ni,.

My Little Diary berkata...

semoga sentiasa bahagia

broe_ayla berkata...

indah

ShErA berkata...

gembira rasanya bila dapat menunaikan sebuah janji..

cik arija berkata...

Dan menepati janji-janjiku kepadamu adalah sisa bahagia yang daku ada..
i like it =)

Nazra Nazurah berkata...

nice words...

Si-Ratu-Salah-Taip berkata...

Salam...

Terbanglah setingginya sementara bersendirian...aku doakan ada yg sudi terbang seiringan dgn mu di kemudian hari

HASNAH berkata...

makasih bt sekamar rindu..folo ur blog back!!

rafaliah berkata...

Assalam..jom singgah blog..
http://rafaliah.blogspot.com/2011/07/kesan-set-b-kalsium-esp.html

belogkiter berkata...

ohh.. kau masih ada aku yang tak pernah terbnag bersama .. tapi aku tetap di bawah ini mendongak ke langit untuk melihat engkau terbang...lalu .. aku pun hanya mampu mengeluh.. ohhh aku masih di bawah sini... ;)

Pujangga Malam berkata...

bagus menepati janji...org yg selalu menepati janji org yg berhati mulia...:)salam perkenalan dihulurkan...

Si-Ratu-Salah-Taip berkata...

Aku percaya akan ada sudi untuk terbang seiringan dengan mu suatu hari nnt.. percayalah,dan teruskan percaya =)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy