Khamis, 28 Julai 2011

Inilah Jawapan Matematik Yang Tak Pernah Terfikir Dek Akal..


Soalan ini adalah soalan kertas matematik di Vietnam bagi pelajar berumur di antara 15 - 16 tahun. Lakaran ini menjadi jawapan kepada soalan tersebut.

Apakah yang ada dalam pemikiran remaja pada hari ini. Adakah ini gara-gara media yang telah mempengaruhi pemikiran remaja hari ini yang selalu terbayangkan 'perempuan'?




8 ulasan:

Terbang Bersamaku berkata...

terlebih imaginasi budak nie...haisshh.... rosak2...

yanyan berkata...

huh? tinggi melampau imaginasi -.-

Etong berkata...

pernah nampak gambar ni. macam2. mungkin susah sgt mau jawab soalan, jadi menumpahkan bakat d kertas soalan lah jawabnya :)

wida berkata...

konpem failed kalau jwb cam tu..hehe

Citarasa Rinduan berkata...

fuh!!

cikgu SR, klu ada anak murid yang jawab mcm nie apa tindakan cikgu?

farah hanim berkata...

amboi..uniknye pemikirn die dlm selesaikn soalan math :P

ziraziz berkata...

mmg kreatif....sian cikgu math dia dpt student mcm ni...ha3..

Mama Zara berkata...

adoyaiii...macam2

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy