Khamis, 28 Julai 2011

Inilah Lembu yang bertuah: Tinggal Serumah Dengan Tuannya...

sarapan bersama

kegemarannya menonton tv


bersantai bersama2 tuannya.


Inilah lembu yang paling bertuah di dunia. Bertuah kerana apa? Yesssss...tengoklah gambar2 tu...tak lain tak bukan ..lembu ni bertuah kerana dapat tinggal sebumbung dengan tuannya.. siap ada ada bilik sendiri..siap katil lagi..

masa sarapan pun sama..sarapan pagi dan petang dan malam bersma2 tuannya...betul2 bertuahnya lembu ni... terfikir juga kalau dapat tengok kat Malaysia mcm ni, lagi best kan?.

lembu ni bernama Bailey milik dan kegembarannya suka menonton tv..



gambar dan maklumat sumber daripada : borak kosong



2 ulasan:

ijatkomeng berkata...

ta payah nk tambat kt mne2...bior jerk cmtu..haha

belogkiter berkata...

isy.. dia tau nak berak kat mana ke???/

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy