Isnin, 25 Julai 2011

Norman Hakim Duda Bertuah...

Norman Hakim dan Memey yang akan melangsungkan perkahwinan tak lama lagi

PENAJA...Norman Hakim dan Memey bersama antara penaja Lee Lee (dua dari kiri), Dr Jimmy dan Winnie.


kalau ditanya siapa bakal pengantin yang paling bertuah, mesti ada yang akan menyebut "siapa lagi..kalau bukan Norman Hakim dan tunangnya, Memey yang akan berkahwin dalam tempoh 2 bulan nanti...

apa tak nya..perkahwinannya ditaja semuanya..dikhabarkan sejumlah RM12j penaja keseluruhan mereka berdua. Bukan senang nak dapat penaja seperti Rafflesia menaja tu..

apapun semoga berbahagialah hingga ke akhir hayat saya ucapkan pada Norman dan bakal isterinya Memey.....





10 ulasan:

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

ntah la...
momoy kurang berminat bab2 cerita artis nih

ubi berkata...

sume ditaja kot..peh

pena rozie berkata...

Tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siape yg tahu.

Qaseh mYra berkata...

harap2 ler x berulang lagi kes dulu...

Ameh Wahab berkata...

membina bahagia dr kesengsaraan orang lain...hmmm...

Jangan bercerai jgak suda la...Semoga berbahagia la dorang ni...

deqla manjew berkata...

apsal la nk taja2 org yg kena cekup khalwat nih?? haha...tp cine..ape dorang ksh ye x..lntak la..janji depa bahagia...jgn di pertghn jln jew mcm ngan abby dlu...huhuhu...

shishi.. berkata...

alaa...mla2 xngaku bercinta...sekarg tutup sendri la muka tu...

al-humairiey berkata...

bertuah la sgt an.....
sefamily same je dorang nieh....

misssazusarin berkata...

bertuah badan memey...hu3

Terbang Bersamaku berkata...

mmg sgt2 bertuah diorg nie......

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy