Sabtu, 2 Julai 2011

Pelajar Tingkatan. 1 liwat murid prasekolah


KANGAR - Seorang pelajar tingkatan satu ditahan polis kerana disyaki meliwat seorang kanak-kanak lelaki berusia enam tahun di sebuah pondok kosong di belakang rumah suspek di Kampung Bakong, Jejawi, kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Perlis, Supt Mohd Nashir Ya.

Beliau berkata, suspek yang merupakan pelajar sebuah sekolah menengah di Arau ditahan malam tadi selepas ibu kanak-kanak itu membuat laporan di Balai Polis Arau pada kira-kira 6.25 petang semalam.

Ibu kanak-kanak itu yang berumur 28 tahun dan yang bekerja sebagai tukang cuci membuat laporan itu selepas anaknya menceritakan kejadian itu dengan mengatakan bahawa suspek yang di panggil ”abang” melakukan perkara tidak senonoh terhadapnya, katanya kepada pemberita di pejabatnya di sini hari ini. - Bernama


sumber: kosmo


10 ulasan:

mamai berkata...

salah asuhan atau pengaruh...siapa patut ambil tanggungjawab

Fikri Rais berkata...

pengaruh/pendedahan yang tak dikawal.
Penggunaan internet khususnya.. perlu dipantau..

Pekerja KFC Pengotor

Cinderella berkata...

kesian budak prasekolah tu..mesty dye trauma giler

belogkiter berkata...

zaman sekarang ni budak budak lagi dah pandai buat benda tak senonoh. semakin banyak pengaruh tv dan internet.

akumuslimah berkata...

aaaaaiyak. apa nak jadi la ngan budak2 zaman sekarang. ni mungkin sebab byk terdedah dngn benda2 negatif.

CintaZulaikha berkata...

terlebih tgk tv nih...

Ryhan Hamid berkata...

hi. singgah n follow blog awak ya..(:

Kotak Mancis / S_Basri berkata...

masyallah.... apa nak jadi budak2 zman skrang nie... kecik2 pon dah pandai liwat...


( jom lawat )

**::CIKNUURUL::** berkata...

tingktn 1 dh mcm2,.

Jelita Lara berkata...

dunia,.......dunia,.....
muda2 begini pun sdh terlibat dgn kerosakan akhlak, apa nak jadi !!!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy