Ahad, 24 Julai 2011

sakit pinggang......


jumaat lepas, semasa bermain bola sepak dengan pelajar2 saya ( masa PJK), entah mcm mana, time nak menyepak bola.. licin dan terjatuh terduduk di tengah padang..dengan kuat..aduiii...[ budak2 bukan nak tolong...angkat cikgu..malah, digelaknya...ishhh...]

dan sekarang dah mulai sakit-sakit di bahagian pinggang dan pinggul ni....mcm mana nak buat ni.?

skrg nak bangun terasa sakit..





11 ulasan:

EE berkata...

pg la x ray mae tau kot2 retak tulang ker..

Sekamar Rindu berkata...

EE,

terima kasih..atas saranan tu..

storyfromme berkata...

biasa la tu sakit terjatuh.nanti ok la tu.

Rin_Aff berkata...

Bawak berurut

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock berkata...

mkn ubat skt pinggang :)

excellence!

Sekamar Rindu berkata...

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock,

dah makan ubat...

Sekamar Rindu berkata...

Rin_Aff,

tak mudah nak cari tukang urut ni..

Sekamar Rindu berkata...

storyfromme,

insyallah...tak apa2 tu kan..

OKED chokelat berkata...

tampal koyop then jgn lupa g check...muga cpt sembuh

Sekamar Rindu berkata...

OKED chokelat,

terima kasih..:)

Mya Adiha berkata...

eloklah .
awk saket pinggang .sy saket bahu .
injurt je keje masa assignment melambak ni .
sbagai pelajar yang ber-DEDIKASI dan prihatin ,saya menasihati cikgu supaya jangan buat keje berat2 .
^________________^
(sy rasa masa sy post ni ,cikgu da ta saket pinggang un .kankankan ?uhukssss .biasalaaa ..last minutes reader :))

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy