Jumaat, 29 Julai 2011

Setelah diperkosa ibu paksa anaknya menikah dengan suaminya


Pelajar ini mengaku telah disetubuhi oleh ayah tirinya hingga hamil empat bulan. Ibu kandung pelajar ini hanya mendiamkan diri malah menyarankan agar suaminya menikahi pelajar tersebut (anaknya) dan menceraikan dirinya.

“Itulah kau ni. Mengapa pulak dilapor. Kan malu sama guru dan kawan-kawan kau,” Pekik ibu kandung pelajar yang hanya yang duduk disofa. Pelajar tersebut hanya diam saja dan menangis.

Pelajar yang hanya dikenali T (15), warga Jl Ki Balqi, Palembang, Sumatera Selatan mengaku disetubuhi oleh ayah tirinya, Muhammad Rasman (50), hingga hamil empat bulan.

Ketika ditanya wartawan, ibu kandung T, Nurlela menafikan kalau anaknya itu diperkosa.

“Dia itu melakukannya suka sama suka. Aku juga tak tahu macamana ceritanya. Dia tak cakap dia diancam dengan pisau. Mengapa kau tak cakap kalau diancam,” ujarnya kembali kepada T yang semakin beruraian air mata.

Entah apa yang difikirkan oleh Nurlela, dia pernah meminta agar suaminya menikahi T dan menceraikan dirinya.

“Aku sudah pernah ke rumah neneknya di Jalur Banyuasin, kalau dia dihamili oleh laki aku dan mereka akan dikahwinkan, tapi neneknya tak mahu. Aku juga bingung. Kalau dia melahirkan harus ada bapaknya. Kalau tak ada kan bererti anak haram,” jelasnya.




14 ulasan:

Kunang-Kunang berkata...

Ada juga ibu yang begini.

shameel Iskandar berkata...

dunia akhir zaman. tunggu sahaja bala dari Tuhan

Terbang Bersamaku berkata...

teruk betul mak dia nie...hurm..ape nak jadik..bapak tiri rogol anak tiri,pastue nak kawin ngan anak titi pulak...?

belogkiter berkata...

mak apa ni? binatang ke

Eila Nabilah berkata...

ishh.. islam ke tak nie??

Eila Nabilah berkata...

ishh.. islam ke tak nie??

Nabila 179 berkata...

Astaghfirullah hal'azim.. kenapa dunia sekarang jadi cmnie?

NurulAthirah berkata...

hmm...macam2 betul kes skang ni....sdeh nye...

Kakzakie berkata...

Astaghfirullah... dah tak tahu nak kata apa. Kahwin atau tak anak itu dah nyata anak luar nikah. Kesian kan....:(

Adzrien Shoppe berkata...

mak dia hilang akal kot. boleh kawin ke dgn bapak tiri. anak tu tetap anak haram kalau kahwin pun.

Asyieq-iN Rkey berkata...

pening mak die neh...apee daaa

Syamin Amira berkata...

Kenapa ibu dia macam tu ? Ishk.

Yutaka Mushimura berkata...

huhuhuhuhuhu...sedihnyer....:)

tergamak.:(

Yanaa berkata...

anak dh laa kebingungan tp ibu plak aneh semacam..huhuu

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy