Isnin, 22 Ogos 2011

[ gambar ] Ada siapa yang pernah tengok gambar hujung sebuah pelangi?..Jom Lihat sama-sama



Jason Erdkamp, dalam perjalanan menuju Orange County dengan cepat merakamkan kameranya kearah jalan dalam keadaan hujan setelah taufan melanda wilayah tersebut, pada hari Minggu, saat itu sebuah lintasan pelangi muncul betul-betul dari jalan tersebut.

Menurut kepercayaan Indian, bahawa di hujung pelangi terdapat sebuah bekas yang berisi perhiasan emas, tapi pada kenyataan tidak ada, namun pelangi tersebut membawa sedikit keuntungan kepada Jason kerana pada malam itu ia menang loteri US$ 25,000



7 ulasan:

ciknokia berkata...

pernah nampak pelangi dari dalam kapal terbang. cantik :)

EedaFizZ berkata...

Subhanallah...xpenah tgk hujung pelangi..ni 1st time wlupon xtgk real. Tp mmg byk mitos psl pelangi kan..cerita kat hujung pelangi ade harta karun tu mmg mitos je..ade maksud tersirat disebalik cerita tu.

cx's berkata...

subhanallah

POHPALEH BURGER berkata...

saya pernah tengok hujung pelangi.. masa tu kt highway ;) jakun jap.. maklum ler tak penah tgk slama ni hehe..

wida berkata...

subhanallha..cantiknya.untung org tu dpt tgk live..

simanis berkata...

pertama kali nampak hujung pelangi...kuasa Allah...

si para para berkata...

di kaki pelangi..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy