Isnin, 8 Ogos 2011

[ gambar ] berbuka puasa biarlah berpada-pada..jangan ikut nafsu..


berbuka puasa tu kalau boleh janganlah membazir..
jangan terlalu ikut nafsu
spt dalam gambar ni..


"kuat betul makcik ni makan.."



15 ulasan:

nadira shahid berkata...

mak cik makan utk sahur sekali kot ;p
jgn ikut kan hati sgt beli g bazar ;)

peachippo berkata...

perrrrrrrgggghhhhhhhhh...
nafsu3!
jauhi nafsu sedunie...
wonder2,macm mane laa dye mkn ye..hahhaha :P

cik sakdi berkata...

ish,, xkan makcik ni kuat makan. hahah kelaka plak

ShErA berkata...

biar benar makcik ni... banyak betul tu... hebat2...

cx's berkata...

kih3. comel la gambar ni. huhu. boleh ke muat perut die tu? ato die ade tangki lagi satu disimpan? haha

CikGu Ma berkata...

puasa yang tidak memberi erti dalam diri muslim adalah puasa yang menyiksa diri sendiri...hanya penat yang diperolehi..

Azie Azman berkata...

eee.sape yang kijam sangat pegi kumpul semua bekas kfc ats meja makcik ni..
sian die..nak makan pun tak senang..huhu

si para para berkata...

ni dah lebih ni..hehe

ahmoi_chanteq berkata...

haha..melampau sgtla ni... =]=]=]

liya alia berkata...

uishhhh..perut apa tuh ?? banyak duit dia.. haha

meeranamera berkata...

HAHA.. hebat makcik ni punyer selera

miss fiza berkata...

sesugguhnya membazir itu sahabat syaitonirrajimm...

Saiazuan berkata...

luffy :D

miss Tira berkata...

berhenti sblm knyng...hihi

AkmaFaizal berkata...

baru balik dari manalah agaknye tu??lama tak makan la tu..balon tuk sebulan..hehe :)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy