Selasa, 23 Ogos 2011

[ gambar ]" Bila Dah Mengantuk..Di Mana-mana pun boleh landing.."


saya tak pernah terfikir ada orang yg
boleh tidur dengan gaya mcm ni.
silap2 boleh terjatuh di tengah jalan..

00h..sungguh bahaya..!



Ingat: "Jangan ada yang cuba2 nak tiru gaya yg mcm ni.."


10 ulasan:

si para para berkata...

bila dah mengantuk...

putry arisa berkata...

mata mengantuk...
mane2 pon jadi asalkan mata terlelap.. hihihi..=)

- abdul hadi abdul muti - berkata...

ataupun dia memang tak mampu nak beli rumah.. hurm..

Faaein Talip Roy berkata...

errr... ada juga orang macam ni.. bila dah ngantuk.. memang tak hiraulah keadaan sekeliling tu..

CintaZulaikha berkata...

motor rosak ke apatuh sbnrnya, sb tuh yg jadik cenggitu, minta tolong org spi tertidur..aishh.kekeke

blog-tips-kurus berkata...

tali itu kuatkah..? ;)

Kunang-Kunang berkata...

Kesian, mengantuk sangat tu.

ikatankasihku berkata...

macam ni pun boleh,.haih dunia dunia

Adylia Qarissa berkata...

dah terdesak sangat nie nak tidur :)

cx's berkata...

kalau terjatuh. tk ke padah namenye. aish. tgn mmg la pgg mirror tp bila da tido. Masya-Allah

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy