Isnin, 8 Ogos 2011

[ gambar ] Cara Penyediaan Menu Sahur Bagi Mereka Yang Selalu Terlewat Sahur..Cara Ini Boleh Digunakan..








kadang-kala saya tak nafikan ada yang terasa berat nak bersahur
yalah..ada yang lebih senang sahur awal sebelum tdur..

ada juga yang suka sahur betul2 dah hampir nak imsak..

dah tak sempat dah nak masak kan?

so satu cara yg boleh dibuat untuk mengalas perut, wp sangat brutal tapi kira oklah kan?
lebih2 lagi kalau pembakar roti lak takde atau rosak..

cara di atas boleh digunakan...hehehe..


perhatian:

[ SR tak bertanggungjwab kalau2 roti yang dibakar tu jadi rentung
atau apa2 yg berlaku..]



19 ulasan:

cik sakdi berkata...

ehehe kelaka la, lagi melambatkan ade lah, haha

Azie Azman berkata...

uish..tak terbakar ke ketas tu sr?
tak berani la try..baik macam roti macam tu je ;)

CintaZulaikha berkata...

wahhh mood raya la masuk cni...lagu best nih..

simanis berkata...

aduihhh...kesian nya tengok...

meh jadi jiran saya nak? setiap ari sahur saya jirus air akkakkakaka...

sediakan air di tepi katil, kalau x larat sgt nak bangun, minum air pun dah dapat pahala ya...

jaja scherzinger berkata...

hahaha sgt cool!

farah hanim berkata...

hahaa
care baru nie
hehe :)
pakai iron pon bole
aslkn jd roti bakar
heeee

Amy Syaquena berkata...

*salam kenal, amy singgah dari belog sinae raudah.follow sini jemput ke belog amy..

si para para berkata...

hehe boleh pakai jgk cara ni..

cik missi berkata...

gile ah...x tbkar ke kertas 2...sanggop mkn ngn jam je...xpyah bkar2..huhuu

liya alia berkata...

uiiiiii... ada jugak cmni naa.. tak bahaya ka ??

Faaein Talip Roy berkata...

kalo dah lambat... nak iron roti pun tak sempat.. hehehe..


p/s: terima kasih SR.. =)

nurani berkata...

hahhaha..lawak sengal pun ade arrr
lau blackout cmne??
hihihihi

miss fiza berkata...

makan mcm 2 pon ok da kot..hehe :)

rose@ila berkata...

mabeles & brilliant!ada jgk terpk, tp takla buat,
mg dapat pahla sahur, jgn keracunan sudah!

nurayunni berkata...

2 in 1..jimat..leh try nie...

Saiazuan berkata...

hhahaha styyyyle :D

hana sudradjat berkata...

GUNA IRON?nanti nak iron baju,bau roti pulak.o.o

Suri berkata...

hahaaa tak pnah try plak mcmni...

muzam berkata...

hahaha terbaikk..
sangat kreatif..
teringat zaman asrama dulu2 goreng telur gune seterika..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy