Khamis, 4 Ogos 2011

[ gambar ] Ibu anjing bunuh diri selepas kesemua anaknya mati.. [ sungguh tragis]


Ini cerita sungguh tragis, tentang seekor anjing yang diduga kecewa. Beberapa hari setelah melahirkan dan menemukan anak-anaknya mati, seekor anjing betina dikhabarkan bunuh diri dengan cara melompat dari gedung di kota Xinyi, daerah Guandong, China.


Bahkan, warga setempat juga mengetahui, semenjak anak-anaknya mati, anjing itu tidak lalu makan. Apa pun menunya, dia selalu menolak. Anjing itu kemudian menaiki sebuah bangunan. Dan, saat malam sepi, anjing itu segera terjun dari bangunan tersebut. Tidak diperolehi berita berapa ekor anak yang dilahirkan anjing itu, begitu juga dari jenis apa anjing itu.



sumber: klik sini

26 ulasan:

mawarseri berkata...

alahai sadis...

Akak berkata...

binatang pun tahu sayangkan anak,manusia pulak ada anak,dibuang2...alahai

hani@debumelukut berkata...

ibu manusia sanggup bunuh anak sendiri...malu kat anjing!

cik tikah berkata...

kesiannya :(

si para para berkata...

sangat sadis..
tapi jangan tiru aksi ini
:)

Pak Pis berkata...

Binatang pon sedih kalo ilang anak..tapi skung ni sesuke je buang nak

Raden berkata...

binatang pon syg anak...

erm..sygnye tgok anjing tuh. cantek..kenape tuan die tanak pujok die betul2..haih..

ani berkata...

kalau betul la seperti apa yg d ceritakan....anjing pun tahu syg anak, mcm mn pula kita yg bergelar MANUSIA?

CintaZulaikha berkata...

siannyaaaaaa...tgk, anjing pon tau sayang aanak...ke mmg anjing tu terjatuh...humm, ntahlah~~

My Life's Journey berkata...

Sedihnya umi ... kenapa die bunuh diri .. huhuhu ... cian bobby.

ChekNin berkata...

erm....
sedihnya. betul orang kata, haiwan pun sayangkan anak.. ni lah buktinya..

Sekamar Rindu berkata...

ChekNin,

memang menyedihkan kan..ibu yang kecewa mcm nilah.

Sekamar Rindu berkata...

My Life's Journey,

mungkin dia tak dapat terima anaknya mati..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

memang kesian....

Sekamar Rindu berkata...

ani,

spt yg dikutip berita..mcm tulah..

Sekamar Rindu berkata...

Raden,

memang..kadang2 binatang terbukti lebih sayangkan anak berbanding manusia//

Sekamar Rindu berkata...

Pak Pis,

betul tu..binatang pun sayang dan rasa kehilangan..bila anak tak ada.

Sekamar Rindu berkata...

si para para,

memang sadis....

Sekamar Rindu berkata...

cik tikah,

sangat kesian kan?

Sekamar Rindu berkata...

hani@debumelukut,


entalah kak...mcm2 dunia akhor zaman ni..

Sekamar Rindu berkata...

Akak,

binatang pun sayang..

Sekamar Rindu berkata...

mawarseri,

sungguh sadis...dan ngeri..

Yutaka Mushimura berkata...

salam,
sy suker entry nih...bleh amek n tempek ek...kredit kat sekamar rindu jugak...

http://risingsunawakenmoon.blogspot.com/2011/08/erti-kasih-sayang.html

kechik kewchik berkata...

binatang pon pandai sayang anak .

Azie Azman berkata...

binatang pun sedih anak mati..
manusia yang buang anak ni, takde hati perut? ish3..

kesian anjing tu :(

WHYJ berkata...

manusia tewas dengan sifat seekor anjing .

orang yg membuang bayi lebih binatang daripada anjing yg sememangnya binatang.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy