Ahad, 14 Ogos 2011

{ gambar ] Inilah cara yang paling sempoi nak halang kereta dari DICURI..





sempoikan.??..abis dikonkrit tempat parking kereta dia..

dan di konkit tu pulak siap diletakkan alram
yg akan berbunyi bila ada sentuhan atau tindakan
memecah konkrit tersebut..


wah...memang betul2 brutal.....
kalau hilang lagi tak tahu laaaa.



credit for..: borak kosong


18 ulasan:

luahfikiran berkata...

SALAM,
INI MESTI PARKING MATI NI ! TAK KELUAR2 LAGI !

luahfikiran berkata...

SALAM,
INI MESTI PARKING MATI NI ! TAK KELUAR2 LAGI !

liya alia berkata...

dahhh.. macam mana nak guna keta tu pulak.. haha

♥ cik_farah ♥ berkata...

nak keluar cmne tuh? huhuh

nadia fatihah berkata...

hahahahha, dasyat betolll.memang xkan ada org leh curi lah :P

si para para berkata...

mesti kereta dia selalu sangat kena curi ni kan.hehe

tapi macam mana nak keluar...hmm

cikgu isza berkata...

ha3.. macam2

aku_azreen berkata...

kalo nak kluar parking mesti payah ni..


Latest entri:Corat Coret Kota Lama

Encik Amman berkata...

konkrit mudah alih ke .. haha

reza al-razi berkata...

mcm mana mau keluar? kereta nie bulih terbang ke? huhu..

cik sakdi berkata...

habis tu nak kuar parking mcm ne?haha

Captain berkata...

salam,

Macam tu pun tak selamat juga..nanti pencuri pakai crane angkat hilang juga..

Nur Aishah berkata...

hahhha cool gilee

simanis berkata...

kesiannn...mesti pemilik dia ni terganggu fikirannya sampaikan buat tindakan mcm ni sekali...

aten faten berkata...

klu dah dia buat cmtu...
cmne nk kuar???

Edy Fee berkata...

hah? mcm mane nak kua tue..hurmm kalau nak bawak bini bersalin..sempat terberanak dulu

echa takashimaya berkata...

pas 2 nak kuar cane?boleh terbang eh?hahahaha.

amierah berkata...

salam ,sayang betul owner kereta tu kat kereta dia.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy