Khamis, 18 Ogos 2011

[ gambar ] Inilah gambar gadis yang jual air liurnya di internet


Warung online di China yang sama seperti eBay, dikejutkan dengan adanya penjualan air liur dari gadis remaja cantik. Inilah berita yang pelik tapi benar..

Menurut laporan Hunan Online, Penjual tersebut mengklaim bahawa air liur ini mampu digunakan sebagai “ubat kuat seks” dan dijual £2 satu botol kecil.

Dalam botol tersebut juga tersedia gambar gadis remaja yang berumur 18 tahunan, Namun pihak taobao.com telah menghapus gambar tersebut setelah menerima puluhan bantahan tentang produk tersebut.

Penjual eceran yang mengatas namakan Zhou, menyatakan bahwa dia hanya tertarik dengan idea ini. Dan kenyataan hingga ke saat dia gagal untuk menjual satu botol tersebut.

Air liur tersebut dikumpulkan dari remaja gadis yang berumur 18 tahun ketika mereka tidur, dan pembeli dapat membayar nanti setelah teruji kebenaran dan keaslian produk tersebut.



p/s...senang nya berniaga..jual air liur saja...


15 ulasan:

Syark berkata...

eeeeeeeeeeee yuckssssssssssss

L berkata...

mcm ni pom ada ka?

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Ana Ghazali berkata...

euw...benda macam tu pun nak berjual jugak ker...

muhamad hanif berkata...

wwooo,

airliur pun boleh buat duit.

belogkiter berkata...

siapalah yang bodoh akan belikan

AsyieqiN Rkey berkata...

ade ke nk beli?pelik

Atika Aula berkata...

macam-macam ~

Adylia Qarissa berkata...

uiikksss..gelinyaaaa..

.*.WiE.*. berkata...

geli jer diorang nih..

deqla manjew berkata...

hihi...org nk wat pe beli aiur liur dye? haish...mcm2...

fiq. berkata...

haha, kan2, senang hidup n bertuah le jual air liur je..

liya alia berkata...

yucks ! ada ka yang nak minum air liur orang lain.. macam geli ja

cx's berkata...

eeuuuww~ geli kot. hehe. tk kreatif lgsg. huhu. sesuke aty je cx kan. :p

n.i.k berkata...

yek! hihi

Azie Azman berkata...

eee geli gila..
adeke orang beli..
yarks!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy