Selasa, 16 Ogos 2011

[ gambar ] Jom Lihat anak gadis yang paling cantik di dunia..





kata orang cantik atau tak tu sangat subjektif..

tapi walau apa pun yg org lain nak kata..

yg pasti anak gadis ni memang cantik..


siapalah ayah dan mak dia tu.??




44 ulasan:

z berkata...

subhanallah...cantik ke comel ke tak tau nak describe...

ikatankasihku berkata...

ha ah, cun melecun la

iyka syafika berkata...

cute nye budak nie...klau la ank sendri..rse xleh nk ckp apa la..

Fairuz Fazilah berkata...

cantik lah :)

CintaZulaikha berkata...

mmg cantek sgt...klu dah besar nih, tak tau la nak kata apa..cun abeslah~

farah hanim berkata...

wooo :)
so sweet dan kiut nye :D
memg cntik la

OKED chokelat berkata...

mia sara pun chantek kan...hihihi

ShErA berkata...

memang cantik betul la dia ni.. mata dia pun cantik sangat... beruntung betul mak dgn ayah dia dapat anak secantik ni...

si para para berkata...

comelnya..
geram nak anak pulak rasa.hehe

Edy Fee berkata...

mmg cantik la..hehe booking

SiS NaD berkata...

Salam SR...

Memang cantik... Perfect je rupa dia.... Tapi semau tu datang dari Allah SWT... :)

ain azmi berkata...

kecik kecik dah lawa. besar nanti lagi la. iskk :)

cik chinta berkata...

alahai..mmg cantik. selamat berbuka SR

liya alia berkata...

memang cantikk pon nih.. kalau besar nanti cun nih.. haha

nora rashid berkata...

sangat comel...budak mn ni??

Sekamar Rindu berkata...

liya alia,

kalau dah kecik cantik..besar lagi cantik kan..hehe

Sekamar Rindu berkata...

cik chinta,

selaamt berbuka puasa juga buat cik chinta..:)

Sekamar Rindu berkata...

ain azmi,

hehehe..betul mesti jadi rebutan lelaki ni.

Sekamar Rindu berkata...

SiS NaD,

canti atau tak semua datang drp allah....kita perlu bersyukur..

Sekamar Rindu berkata...

si para para,

comel lo'te//

Sekamar Rindu berkata...

ShErA,

memang cantik..

Sekamar Rindu berkata...

OKED chokelat,

mia sarah pun cantik juga...

Sekamar Rindu berkata...

farah hanim,

so cute..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

memang cantik sangat kak..

zatytastic berkata...

wah.comelnye.nak anak macam ni.hehehe

Sekamar Rindu berkata...

Fairuz Fazilah,

memang cantik.

Sekamar Rindu berkata...

iyka syafika,

rasa sykur sangat kalau dapat anak yg comel ni..

Sekamar Rindu berkata...

ikatankasihku,

heheh..betul tuu

Sekamar Rindu berkata...

z,

memang catik dan sempurna ciptaan allah..

Sekamar Rindu berkata...

Edy Fee,

dari kecik dah booking ek.hehhe

Sekamar Rindu berkata...

zatytastic,

insyaallah....doa banyak2 pada Allah swt..

Sekamar Rindu berkata...

nora rashid,

memang comel..

DfyStrawbery berkata...

mia pun cantik :)

Sekamar Rindu berkata...

DfyStrawbery,

ya...:)

DfyStrawbery berkata...

ade sumthing special for u :) pegi blog i :)

Norsha berkata...

SubhanaAllah......sangat mempesona, moga2 dah besar nanti akhlaknya pun sempurna........

Norsha berkata...

SubhanaAllah......sangat mempesona, moga2 dah besar nanti akhlaknya pun sempurna........

Azie Azman berkata...

cantiknyeee..mata dia cantikk sangat..

Anne berkata...

cantik :)

Daktechic berkata...

santek plus ch0mel! ^0^

ahmoi_chanteq berkata...

comel sangat...... =]=]=]

EedaFizZ berkata...

canteknye!! klu prgnant dh jangkit kt baby dlm perut..tp xprgnant skrg ni...xdpt la nk jangkit kecomelan budak ni..

deqla manjew berkata...

wahh...cantiknye....kalah mia sara...hihi

putry arisa berkata...

ala... tomey3x nye die... hihihi.. =)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy