Sabtu, 20 Ogos 2011

[ gambar ] Jom Lihat Jari Yang Sungguh Unik Dengan Pelbagai Gaya Menarik









sungguh kreatif..tak terfikir dek minda pun
ada juga orang buat mcm ni.
dengan jari pun mcm2 dia orang buat..




7 ulasan:

Faaein Talip Roy berkata...

serius.. kreatif betul orang yang buat ni.. tetiba teringin jugaklah nak buat cam ni... hehehe...

ILA HonEyBuNNy berkata...

aaahhh..kretip kan...

tetiba suka lak tengok....guna jari pun boleh...hehe(macam iklan syampoo lak)heheh

Terbang Bersamaku berkata...

comel dan kreatif...=)

cx's berkata...

org kalo otak die jns kreatif. sume bnde leh jdi :) sgt terbaik

wida berkata...

cool...mmg kreatif

Azie Azman berkata...

hehe..comelnye..
mesti orang ni kuat gila imaginasi sampai boleh je guna jari ;)

simanis berkata...

comel sangattttttt...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy