Selasa, 16 Ogos 2011

[ gambar ] Pemandu kereta nyaris maut bila tiba-tiba seekor SINGA berjaya buka pintu kereta..





Hati-hatilah jika mengunjungi taman haiwan seperti Taman Safari. Baru-baru ini satu keluarga di dalam sebuah kereta hampir maut saat mereka mengunjungi Lion Safari Park di Johannesburg. Di tempat ini kenderaan memang dizinkan untuk mendekati ke haiwan-haiwan yang ada di situ. Tanpa disedari oleh keluarga ini seekor singa mendekati kereta Toyota mereka dan singa ini sempat membuka pintu kereta tersebut yang terlupa dikunci. Singa pun dah semakin bijak sekarang, silap2 hari bulan kalau ada kunci kereta di dalam tu pun mungkin dapat di drive oleh singa2 tersebut..






7 ulasan:

HARI INI DAN SEMALAM berkata...

pelik2 btol laa..hehe

Adylia Qarissa berkata...

mula mula baca tu terperanjat gak laaa..pastu jadi kelakar bila bayangkan singa bawak kereta :D

Suri berkata...

heheee singa akan datang bole drive kereta..lawak lah...

nur yasmin berkata...

hahaha. dasat nya..

Edy Fee berkata...

ahaha ni stok singa mkan supplement la ni.haha

DfyStrawbery berkata...

takutnye, kalau singe tu NGAP ! habesla

deqla manjew berkata...

singa nak naik keta la 2...da pnt asyik jalan je....hihi...besar btl singa 2...ish2..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy