Jumaat, 5 Ogos 2011

[ gempar ] Ibu terkejut bila lelaki "bersahur" dengan anak gadis



KAJANG: Seorang ibu yang mahu mengejutkan anaknya untuk bersahur tergamam sejurus mendapati seorang lelaki tidur nyenyak bersama anak gadisnya dalam kejadian di Batu 18, Hulu Langat, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab, berkata kejadian berlaku kira-kira jam 5 pagi ketika ibu mangsa masuk ke dalam bilik tidur anaknya yang berusia 14 tahun untuk mengejutkannya.


“Sebaik masuk, ibu mangsa terkejut apabila mendapati mangsa tidur bersama seorang lelaki warga Indonesia berusia 21 tahun yang dipercayai teman lelakinya.

“Lelaki terbabit yang terkejut dengan kehadiran ibu mangsa bingkas bangun lalu memohon maaf selain mengaku hanya tidur dan tidak melakukan apa-apa bersama mangsa,” katanya.


Katanya, ibu mangsa yang tidak berpuas hati dengan pengakuan lelaki itu mendesaknya untuk mengetahui apa yang berlaku.


“Atas desakan berterusan ibu mangsa, lelaki itu mengaku sudah melakukan hubungan seks dengan mangsa ketika ahli keluarga lain sedang tidur. “Lelaki itu juga mahu bertanggungjawab atas perbuatannya.

“Ibu mangsa yang tidak berpuas hati dengan tindakan lelaki itu yang melarikan diri membuat laporan di Balai Polis Batu 18, Hulu Langat,” katanya.


p/s...bulan2 puasa anak gadis sanggup bawa balik lelaki tidur bersama....apa lah nak jadi ??..





43 ulasan:

cx's berkata...

tk brani nk komen ape2, jz jdkn iktibar n pgjrn. moga Allah ampuni dosa - dosa hambaNya.

cik sakdi berkata...

ish anak dia pon umur baru 14taun dah menggatal!!!

SYANI berkata...

Dunia nak kiamat...

KuNanGKuNanG berkata...

anak oh anak...

Noriz sini.. berkata...

astaqfirullahalazim...

mesti berkecai hati mak dia tgok ank sndiri uat cam tu kan...iskhhhh

mamai berkata...

bila dah nak hujung zaman nie manusia tak kira bulan dah nak buat jahat

Cik Kay Jue berkata...

mcam2 la.. langsung tak menghormati ramadhan...

RaNiA berkata...

kecewa hati seorang ibu..

Axie04 berkata...

MAK DIA PATUT MARAH ANAK DIA SAMA. KLU ANAK DIE X KASI MASUK CAM NE JANTAN TU LEH MASUK
SABO JE LA

Etong berkata...

Ya Allah..jauhkan lah..

Fitri Senin berkata...

terus telan air liur

luahfikiran berkata...

SALAM,
TAK TAHU NAK KOMEN MACAM MANA ! MOGA KITA SEMUA DIJAUHI DRPD PERKARA2 SEPERTI INI !

oshinz berkata...

amboi.. beraninya!!!

WHYJ berkata...

panas perut mak mengandung . ish3.

gadisBunga berkata...

baru 14 tahun....

Cheq Sue berkata...

alamak...kat m'sia ke ni... apa nak jadi la budak2 sekarang

Saiazuan berkata...

ya Allah!!! bru 14 tahun.. truk tul dak zaman skrng..

My Life's Journey berkata...

Sedihnya .. nape sanggup melukakan hati ibu bapa ...

Azie Azman berkata...

macam-macam sekarang ni..huhu

Sekamar Rindu berkata...

Azie Azman,

betul..memang mcm2 skrg ni..budak2 14 tahun pun dah terlebih pandai dah skrg ni..

Sekamar Rindu berkata...

My Life's Journey,

betapa luluhnya hati ibu bapa kalau dapat anak mcm ni...bulan2 puasa pun sanggup bwa balik jantan ke rumah..

Sekamar Rindu berkata...

Saiazuan,

sangat membimbngkan betapa rosaknya akhlak anak2 muda sekrang..

Sekamar Rindu berkata...

Cheq Sue,

mcm terkejut je..hehe..kat Malaysia la ni Cheq Sue..

Sekamar Rindu berkata...

gadisBunga,

mcm manalah masa depan gadis mcm ni...

memang memberi masalah kpd ibu bapa..

Sekamar Rindu berkata...

WHYJ,

mesti panas dan terbakar hati dan perasaan family kalau dpt anak mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

oshinz,

sangat berani...dan bodoh..

Sekamar Rindu berkata...

luahfikiran,

tuan, masalah remaja skrg ni berada di tahap yg kronik..sukar nak dibendung.

Sekamar Rindu berkata...

Fitri Senin,

terkejut tahap maksima kan??

Sekamar Rindu berkata...

Etong,

minta dijauhkan..drp benda2 yg tak baik mcm ni...

Sekamar Rindu berkata...

Axie04,

mak dia pasti tak sedar jantan tu masuk rumah tu..kalau sedar/memang tak ada nak bagi masuk kan?

Sekamar Rindu berkata...

RaNiA,

memang sangat kecwa...

Sekamar Rindu berkata...

Cik Kay Jue,

org mcm ni mana ada fikir semua tuu

Sekamar Rindu berkata...

bro mama

betul tu bro mamai...

Sekamar Rindu berkata...

Noriz sini.

mesti hancur luluh..hati seorang ibu dapat anak mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

KuNanGKuNanG,

anak yg tak bertuah langsung mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

SYANI,

dunia yg penuh noda....

Sekamar Rindu berkata...

cik sakdi,

menggatal tahap kronik..

Sekamar Rindu berkata...

cx's,

harap2 budak ni cepat insaf la..

Sekamar Rindu berkata...

salam.

terima kasih atas komen/ulasan yg membina dalam entri ni..

liya alia berkata...

haishhh.. macam2.. apa la nak jadik zaman skunk ni kan..

TerongBesi berkata...

moga diri kita dijauhkn drpd prbuatan yg keji ni..
agaknya kacak sungguh mamat tu,hee..

eton berkata...

humm bulan2 puasa pun ade org nak wat benda2 mcm tu... hummm

linda a.k.a ibusumaiyah berkata...

itu yang di ketahui...yg tak diketahui?....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy