Isnin, 1 Ogos 2011

Guru Menjual Gadis Ditangkap Polis


TRIBUNNEWS.COM - Seorang guru didakwa di mahkamah kerana menawarkan rumah kepada gadis-gadis tunawisma sebagai tempat tinggal namun kemudian menjualnya kepada lelaki hidung belang dengan harga 170 dollar AS setiap orang gadis. Demikian diberitakan Sydney Morning Herald, Senin (1/8/2011).

Lelaki yang bernama Mark Ronald Glover (53) mendapatkan wang jaminan di Hakim Fairfield Local Court setelah dituduh melakukan kejahatan terhadap anak di bawah 16 tahun dan menyebabkan dua anak yang saat itu baru berusia 13 dan 15 tahun menjadi pelacur pada tahun 2000 dan 2004.

Lelaki yang berasa daripadal Parramatta, New South Wales, Australia, tidak mengaku salah di atas semua tuduhan itu. Polisi menuduh lelaki ini memasang iklan prostitusi anak di sebuah koran lokal dan memaksa seorang gadis berusia 13 tahun untuk mengakui umur mereka ke para lelakiyang memperkosanya. Glover mendapat 40% wang dari hasil prostitusi itu.

Polisi menangkap Glover di rumahnya pada Isnin malam. Mereka menyatakan kepada Glover jika polis tahu dan dua orang perempuan mengetahui pernigaan menjual gadis-gadis yang dijalankan oleh guru tersebut, beliau akan dihadapkan di mahkamah pada 18hb Ogos akan datang.





3 ulasan:

Ahmad Yasir berkata...

orang mcm ni pun ada kat dunia ni..huhu

Acik berkata...

buat rosak nama guru jer! :(

yoro okino berkata...

sume da xleh nak caya da skunk~

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy