Ahad, 14 Ogos 2011

Inilah buah tembikai yang boleh dibeli khas nak pujuk isteri yang sedang merajuk..



Inilah tembikai dari negara Jepun berbentuk Love..sangat comel kan?

Tembikai ini ditanam di Kumamoto Jepun untuk pasaran tempatan. Hasrat petani ini cuma satu saja iaitu mahu sesiapa yang mahu penduduk di sekitar Kumamoto memberi hadiah ini kepada pasangan masing2.

tapi harganya cukup mahal..

RM 160.00 ( sebiji)


17 ulasan:

cikgu isza berkata...

cute,
tapi kan akak ada baca.. tak elok makan buah2an yang telah diubahsuai begini.. kandungan genetiknya boleh memudaratkan manusia..

nida husna berkata...

160 sebiji??? mahalnye.naik belikan emas jer untuk pujuk isteri.haha

Edy Fee berkata...

siyes cantik..nak belah mkan pon tak sanggup

belogkiter berkata...

mahal. lebih baik beli je tembikai biasa... pastu tampal love banyak banyak

cik chinta berkata...

mahalnye..T_T bahik belikan emas gni

ShErA berkata...

wah... first time tgk buah tembikai bentuk love... mmg comel betul ni...

miss Tira berkata...

urmm....

Kunang-Kunang berkata...

Assalamualaikum Sekamar Rindu,

Uniknya tembikai tu berpatutan dengan harganya.

Cik Yuyu berkata...

alolooo..meltingggg!

*assyiera* berkata...

sangat cute!
pasti tesenyum kalau dapat :)

MAPPIAU berkata...

As Salam SR..

selamat berpuase juga dari Mappiau sekeluarga yea :)

Faaein Talip Roy berkata...

macam mana dia bentukkan buah tembikai tu jadi bentuk love? mahalnya harga dia..

cik sakdi berkata...

SR,dari bagi ni, bek la belanje makan. hehe

maszull berkata...

salam...ya Allah cantik nyer buah tembikai tu...

mcm mana boleh berbentuk hati ek...

harganya mahal betul....:)

simanis berkata...

beli tembikai dgn harga semahal tu? tak berbaloi...hehehe

simanis berkata...

beli tembikai dgn harga semahal tu? tak berbaloi...hehehe

echa takashimaya berkata...

oh comelnye!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy