Ahad, 14 Ogos 2011

Inilah dia satu bukti CINTA ITU MEMANG BUTA....






Cinta itu memang buta...


En. Yu Zhenhuan walaupun nampak menakutkan dengan berbulu
seluruh tubuh badan tapi dia tetap dapat isteri yg cun..



13 ulasan:

Iffah Afeefah berkata...

mmg cun huhu

simanis berkata...

Mungkin dia jutawan yang berbulu...tak mustahil bukan? di mana ada gula, di situ lah ada semutnya bukan?

♥ cik_farah ♥ berkata...

geli la.. huhu

Cik Bell berkata...

untOngla.HAHA

Tanpa Nama berkata...

Cinta itu buta, seperti seleb Indonesia Daus Mini menikahi Yuanita, lucu. Mungkin sudah jodoh Allah SWT. perlu disyukuri.
Salam Damai sejahtera Indonesia-Malaysia

ria berkata...

kata orang cinta itu buta, seperti pernikahan seleb Indonesia Daus mini. Lucu, mungkin sudah ketetapan Allah SWT, harus dusyukuri.
salam Indonesia-Malaysia. semoga damai sejahtera selamanya.

ria berkata...

kata orang cinta itu buta, seperti pernikahan seleb Indonesia Daus mini. Lucu, mungkin sudah ketetapan Allah SWT, harus dusyukuri.
salam Indonesia-Malaysia. semoga damai sejahtera selamanya.

si para para berkata...

mesti ayat power tu.hehe


ada tag untuk sekamar rindu..harap join ye..

http://syairsiparapara.blogspot.com/2011/08/contest-aku-berpuisi-aku-hamba.html

Jiejah Gorjes berkata...

wahhh tgk...lelaki yg berbulu mcm tu pun nak bini cun...hurmmm

nazirafarahinomar berkata...

dia tengok dengan mata hati ^^' eh, jiwang pulakkk.

**::CIKNUURUL::** berkata...

waahh,hebat,..:)

deqla manjew berkata...

x sangkanye..yg ensem2 pun lom tentu dpt yg cun cam 2..hihi

Suri berkata...

hurmmm betul real ker ni? beauty and the beast

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy