Isnin, 1 Ogos 2011

Inilah roti bentuk kepala manusia di jual di Thailand





pasti tak ada selera nak makan roti jenis ini
nampak mcm betul2 kepala orang
mcm ni tapi inilah yang dijual di sebuah kilang membuat
roti di Bangkok, Thailand



kalau ada di Malaysia..agak2 anda beli
tak roti jenis ini?



8 ulasan:

Nina Athira-misu berkata...

beli buat hiasan jek.boleh gitu??haha

liya alia berkata...

ISKKK.... gila lah.. ada orang nak beli ka.. kalau saya tobat tak beli.. nampak menakutkan kot.. nak simpan dalam rumah pon takot.. macam simpan kepala orang pulak.. eeee

nini berkata...

tamo la...geli je...=p

AdiaLuze berkata...

Kenapa, mengapa dan bagaimana mereka boleh meREKA dan memakan benda2 camni .. Takut sbb menda2 camni lah manusia mankin sukakan benda2 yang sadistik .. heh ..

Golden Rose berkata...

macam-macam

- LIANA ASIF - berkata...

x sanggup ambo nak beli, apatah lg nak mkn.. huhu

stiletto ungu berkata...

motiff sgt wat roti macam nih... org pahang kater... " habat lalu"

Chipsmore Queen berkata...

eee geli gile! takde idea lain ke nak buat roti. huhu

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy