Sabtu, 20 Ogos 2011

Inilah Surat Yang Paling Besar Di Dunia..




agak2 surat cinta boleh tak dibuat mcm ni..??




7 ulasan:

cx's berkata...

memula surat plg kecil. n skrg surat plg besar? perh. jenuh la nak tulis pjg2. huhu

Teratak Chipmunk berkata...

atoiii =.= kalau surat cinta mcm ni da ta privacy la..hihih surat cinta privacy, klu bole anta dua pihak je tawu..klu besa gini,posmen pon bz body nak bace..hehehe ;)

ziraziz berkata...

ish3..surat lg beso dr org...

ILA HonEyBuNNy berkata...

wahahah...

besar tu..hehe...kalau pos agak2 posmen mau terima x?hehhehe

**::CIKNUURUL::** berkata...

hihihihi,.besaunyeee,..xdapek den nak nolong angkat kalau dapat surat cenggini,.hehe

CintaZulaikha berkata...

bersungguh betoi depa nak sampaikan hajat kat presiden depa ...uishhh

Faaein Talip Roy berkata...

pergh... bak kata orang melake.. besaunya.. hehehe..


nak buat surat cinta besar cam ni? boleh je.. pasti si jantung SR.. speechless tak tahu nak kata apa.. hehehe..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy