Sabtu, 20 Ogos 2011

Isteriku Playboy..

JOHOR BAHRU: “Saya terpaksa membuat pendedahan mengenai sikap isteri yang mengikis wang kekasihnya bagi menyelamatkan lebih 10 lelaki yang dijeratnya,” dakwa Nawab, 36, di sini, semalam.

Menurut Nuar, isterinya, Nadia yang bekerja kilang sesuai digelar ‘playgirl’ berikutan sikapnya yang gemar memikat dan memperdaya lelaki tanpa mengira status mereka untuk dikikis.

Nawab yang tinggal di Larkin mendakwa Nadia mengaku bujang untuk memastikan dirinya sentiasa laku ketika menjerat mangsa.

“Sejak berkahwin dengan Nadia kira-kira lima bulan lalu, saya tak pernah mengesyaki perangainya yang ‘kaki lelaki’.


Nadia sering menghabiskan masa melayari laman sosial facebook dan daripada situ dia mencari mangsa,” katanya.


sumber: Harian Metro 20hb Ogos 2011





5 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

seb baik laki dy perasan, rasanya, apa je tindakan laki dy pasni??

cik pha berkata...

nasib baik aku perempuan kalau tak hahaha aku pun mungkin menjadi mangsa si nadia ni HAHHAHAA

shida berkata...

erk...
memalukan pompuan tol lah..huk3
semoga bertaubat dibulan mulia iniee

Kakzakie berkata...

Ramai lagi wanita yg macam Nadia sekarang ini. Lelaki kenalah berhati-hati... Malu kan..:(

cx's berkata...

mcm cerita "FB Mak" smlm kt tv2. hehehe.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy