Khamis, 4 Ogos 2011

Jom Lihat Cara Baru Nak Hapuskan Virus Komputer Dengan Cara Yang Paling Brutal..



serangan virus memang ada setiap hari ada saja virus yg baru
dicipta...

cara ini paling brutal sebab bukan setakat virus yang bahaya pun
mati, malah dengan laptop2 sekali "jalan"







credit for : borak kosong


10 ulasan:

Teratak Chipmunk berkata...

haduii...lagi bgus cuci pki peluntur ni..hehe

aimie amalina berkata...

hahahahhaa
terbaaaaaaeekkk!
sume kedai komp sekrg katop jek..kami ade penyelesaian lebey baekk!
hehehe

SyuE berkata...

haha. the best solution! ;p

Nazra Nazurah berkata...

hihi...lwakla

fiq. berkata...

asal tak baakar je

fiq. berkata...

**eh2, saya dalam top commentor la,muehehehe,,1stt tyme

Saleem Wahab berkata...

hahahaha

Edy Fee berkata...

memang kelas la kan..hahaha

Adam Idris berkata...

hehehehe memang nak buat lawak betul, haha

cx's berkata...

kah3. sgt brutal. bijak sungguh aktiviti ini. kih3.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy