Khamis, 4 Ogos 2011

Jom Lihat Gambar Isteri masukkan suami ke dalam beg pakaian untuk dibawa lari dari penjara


TEMPO Interaktif, Chetumal - Seorang wanita ditangkap kerana cuba menyeludupkan suaminya lari dari Penjara Mexican di Chetumal, Mexico, dengan cara memasukkannya ke dalam sebuah beg pakaian.

Gerardo Campos, juru cakap polis di Carribean, Quintana Roo, mengatakan kes ini terungkap ketika pegawai penjara memperhatikan gerak-gerik wanita tersebut yang nampak gugup. Saat itu, sang wanita tengah menarik sebuah beg hitam beroda yang nampak besar.

Seperti dilapor AP, Selasa, 5 Julai 2011, penjaga penjara lantas memeriksa beg yang dibawa wanita bernama Maria del Mar Arjona, 19 tahun, itu. Petugas lalu menemukan Juan Ramirez Tijerina, tahanan penjara itu, di dalam beg tersebut dengan posisi seperti janin dalam kandungan.

Ramirez ditahan kerana terlibat kes memiliki senjata secara haram Dia dikenai hukuman 20 tahun tahanan.

Polis lantas menangkap Arijona kerana cuba membawa lari Ramirez dari penjara.



sumber: borak kosong



9 ulasan:

Fikri Rais berkata...

sayang laki punya pasal.. :)

Etong berkata...

macam2 idea. haha dpt kah dia angkat tu?

Akak berkata...

HEHE....CAMANALAH DIA BOLEH DUK DALAM BEG TU....TAK SAKIT KE KENA LIPAT2?

L berkata...

dtg sini bawak milo panas nk bg kat tuan belog.. sahur3!!! =)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/halwa-telinga.html

Raden berkata...

kasih isteri kn..agung betul..kalo bini die masuk pnjare kompem laki die takkan buat camtu

kema berkata...

chenta la sgt,hehehe

ZieSalikan berkata...

wah....nie anak yg sangat moden sangat nie....sampai nenek pun nak jual...x sayang nenek langsung...

ZieSalikan berkata...

kuat ke nak angkat tue?

Azie Azman berkata...

sekali dua-dua duduk dalam penjara..haha

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy