Khamis, 4 Ogos 2011

Kerana ditegur ketiak berbau oleh kekasih,lelaki nekad curi parfume di Giant




Gara-gara ditegur kekasih kerana ketiaknya berbau, seorang lelaki nekad mencuri perfume. Itulah yang dilakukan Kurniawan,49, dari Surabaya.

Kurniawan mencuri di Giant Mulyosari. “Cara yang dilakukan tertuduh ini dengan berpura-pura sebagai pembeli,” ujar Ketua polis Mulyorejo, AKP Puguh Wasis.

Lelaki yang menganggur ini mengambil 2 perfume jenama Axe dan perfume tersebut disembunyikan di poket seluarnya.

Ketika keluar dari Giant, alarm berbunyi. Kurniawan lalu ditahan oleh pengawal dan ketika diperiksa pengawal menemukan perfume itu. Kerana terbukti mencuri, pengawal membawa Kurniawan ke Polsek Mulyorejo.

Kurniawan mengaku baru kali ini mencuri. “Baru kali ini dia mencuri. Alasannya kerana kekasihnya setiap hari mengatakan ketiaknya bau,” ujar Kanit Reskrim Polsek Mulyorejo, Aiptu Suparmin.

Kurniawan mengaku tak ingin mengecewakan kekasihnya. “Dia ingin sekali menikah. Jadi apapun permintaan kekasih dia turuti termasuk ketika harus memakai parfume supaya ketiaknya wangi. Tapi caranya yang salah,” kata Kanit.(poskota)



sumber: :klik sini


15 ulasan:

Kakzakie berkata...

SR... lihatlah hanya kerana ketiak busuk dah jadi pencuri. Hahaha... kakak ketawa sendiri baca N3 ini


p/s: sebenarnya selalu kakak baca N3 SR tapi sesekali je komen sebab banyak sangat...:)

My Life's Journey berkata...

Lucu jugak ni hihihihi. Tapikan kecian die ... tak tau samaada die memang tak der duit atau die suke2 jer mencuri ... Banyak lagi cara nak hilangkan bau ketiak ... ui ui ui. Nice entri SR :)

Rtp Farra Arisha berkata...

omg, how could he do that. at least no need to be a thief kan.
gara2 ketiak busk and kekasih, see what happen to his future? adoiii -,-

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

hajat tinggi nak menikah.. tp nak beli perfume pun takkan tak mampu mcm mana nak bela bini camni.. aduhai. Tak mampu pakai dedoran axe.. rexona kan murah. Tahan jugak 1 hari..

CintaZulaikha berkata...

halamek, beli tak boleh ka??? humm,,,

musollahehsan berkata...

SALAM,
KALAU LELAKI TEGUR KEKASIHNYA, APA PULAK AKAN JADI?

si para para berkata...

ketiak berbau alasan mencuri..hehe macam macam la...

Yunus Badawi berkata...

Sanggup tu mencuri utk menggembirakan hati kekasih. Parah bila org bercinta ni hehehe

mawarseri berkata...

baik2 ketiak je bucuk, hati pun jadi busuk nk mencuri....sapa yg rugi...**yg si kekasih tu plak cubalah hadiahkan perfume kat dia...hihih sabo je ..mcm2

eva berkata...

ahha kasihan sungguh.. hanya kerana kekasih ekk.. hehe

Tanpa Nama berkata...

the best ! :)

Perempuan Maniss berkata...

xleh blah...ketiakk ouhh ketiak..tidak ku sangka ko menyebabkn "aku" jdik pencurik..wakakaa..
peace..salam SR..

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Ada juga yang pendek akal sampai mcm tu....hihihihi

Edy Fee berkata...

takde duait sangat kew

lagi satu,,igt giant mcm kedai runcit mpak meon ke

WHYJ berkata...

tak profesional betul la dia ni . hahaha :D

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy