Sabtu, 20 Ogos 2011

Kesusahan Di Negara Orang : Lelaki Yang Terpakasa Tinggal Di Dinding Bangunan..








di Malaysia memang tak ada yg sampai orang tinggal
di dinding mcm ni..

tapi di negara orang ada..

so..

bersyukurlah....


8 ulasan:

cx's berkata...

betul tu. bersyukurlah :)

Syamin Amira berkata...

Gile la seyh. HAHA style ! Siap decorate dengan pokok & frame gambar. Pehhhh.

Adylia Qarissa berkata...

sesusah mana rakyat malaysia, masih mampu tidur berbumbung

EedaFizZ berkata...

syukur dgn ape yg kite ade..skurg-kurgnya kita masih ade rumah..tp unik jgk tmpt tggl diorg ni..

Faaein Talip Roy berkata...

betul lah.. bersyukurlah dengan apa yang kita ada.. macam mana lah kalau hujan lebat ke?.. risau pulak tengok mereka ni...

nur yasmin berkata...

peminat wall climbing agak nya kan.
kalau terjatuh memang nasib. =,,=

Azie Azman berkata...

wah..macam best jugak..huhu

POHPALEH BURGER berkata...

ye ke ni?? aku tgk mcm tempat hasil seni diarang je ni... bkn tempat tgl...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy