Sabtu, 6 Ogos 2011

[ Mengejutkan ] Seorang Ibu Mengandung dan Melahirkan anak ULAR di Pakistan


Di usia separuh abad, Rasheedan Bibi, merasa tak mungkin lagi dapat mengandung anak. Saat merasakan perutnya membuncit layaknya wanita hamil, ia tentu menyangka dirinya tengah mengandung bayi. Selang tujuh bulan kemudian, perutnya makin membesar. Tapi, dia makin merasa sakit seiring perutnya kian membuncit. Merasa ada kejanggalan di kehamilannya, Bibi pun cemas..


Warga Chora Saggar, Pakistan, ini akhirnya memutuskan untuk memeriksakan kandungannya di hospital terdekat, walaupun sehari-hari dia hidup dalam kemiskinan . Doktor yang merawatnya memutuskan untuk melakukan pindai USG.

Hasil ultrasound menunjukkan bahawa selama tujuh bulan dia membesarkan seekor ular di dalam perutnya.


Diduga, kejadian aneh bin ajaib ini bermula dari air yang dia minum. Ketika itu, Bibi meminum air lewat kendi di rumahnya. Dia menduga, saat itu terdapat benih ular di dalam air yang lalu menyusup masuk ke perutnya seiring dia menenggak air.

Keanehan sudah terasa dua bulan berselang. Bibi mulai merasakan sakit pada perutnya yang mulai membesar. Nafsu makannya pun melonjak. Dia bahkan sanggup menghabiskan 14 potong roti dalam sehari. Untuk mengeluarkan ular dari dalam tubuhnya, dokter minta dia untuk dibedah. Miskin tak punya uang, Bibi pun meminta pertolongan Perdana Menteri Pakistan, Punjab CM.

Untunglah, pemerintah Pakistan mengabulkan permintaannya dan ular yang kini berukuran besar itu pun berhasil dikeluarkan dari perut perempuan malang itu.


sumber:


17 ulasan:

Nizam Ijam berkata...

gila..menakutkan..

AnNa FaRHaNa berkata...

eeee...ngeri kowtt...

maszull berkata...

slm sekamar rindu...terkejut....mama mohon share pengetahuan ni yer..

MahabbahOhAyin berkata...

pergh.. seriau..

linda a.k.a ibusumaiyah berkata...

kesiannyer diaa....menakutkan juga....kena berhati-hati nak minum air....


takut...

terima kasih sudi jadi kawan di blog ibusumaiyah..:)

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam,SR,.


seram!,.

Eykin Bakri berkata...

pergh ! ular ???

lavenderlover berkata...

seramnyerrrr...

cik tikah berkata...

kesian :(

::Miss Hearty:: berkata...

menakotkan =_='

jom komen entri terbaru kite :)
http://heartylolipop.blogspot.com/2011/08/eyeliners-raya-giveaway.html

farah hanim berkata...

awww
scarynye >.<

muz berkata...

macam2 woo... boleh2 ngandung anak luar... ajaib2

Cinderella berkata...

uish menakutkan betol ..!!!

Yanaa berkata...

perghh...dasyat..menakutkan sih

Anis Adila Aris berkata...

lepas ni, kalau minum air tu, kena tengok-tengok la..

HAFIZAH HAIRI berkata...

siapa menduga .
minum air pon ade benih ular .
ya allah.
sgt2 mnakutkan .

imroee berkata...

meragukan sekali coz gak ada picnya.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy