Khamis, 4 Ogos 2011

[ pelik ] Jom Lihat Makcik bertudung makan ayam mentah-mentah

pelik..


lahapnya

abis ayam seekor..


agak-agaknya makcik ni lapar sangat ke?
hingga tak sempat nak masak dulu ayam tu?

pelilk..saya rasa pelik ..




9 ulasan:

~yayaLOVA~ berkata...

rasenye makcik ni tak sedarkan diri kot.

fiq. berkata...

betul2, mcm tak de perasaan je, kena sampuk kot

fiq. berkata...

betul2, mcm tak de perasaan je, kena sampuk kot

fiq. berkata...

betul2, ntah2 kena sampuk, mcm tak de perasaan je

saiazuan berkata...

boleh ke mkn mcm tu je?

sha my heart berkata...

isk.. pelik bebenor..

Pak Pis berkata...

Apehal makcik ni...dah mamam ayam tu pastu menung..sambil mulut masih penuh...blurrr aku

nurayunni berkata...

mcm xbtl je kan...

ZieSalikan berkata...

makcik nie kene rasuk nie....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy