Isnin, 1 Ogos 2011

[ pelik ] Lelaki yang kahwin dengan BANTAL PELUK....

Lee Jin-gyu



Fate Testarossa

Lee Jin-gyu jatuh cinta dengan 'dakimakura' - sejenis bantal peluk besar daripada Jepun, dengan sekeping gambar watak animasi Jepun yang popular tercetak diatasnya.

Dalam kes Lee ini, bantalnya mempunyai imej watak Fate Testarossa, daripada 'gadis sakti' dalam siri-siri animasi JepunMahou Shoujo Lyrical Nanoha.


Kini otaku berumur 28 tahun (suatu istilah Jepun yang menterjemahkan antara 'obsesi' dan 'nerd') telah mengahwini bantalnya itu dalam satu upacara khas, selepas memakaikannya dengan baju perkahwinan dan mendapatkan perkhidmatan seorang paderi tempatan. Perkahwinan mereka turut dihadiri oleh media tempatan.


"Dia benar-benar obses dengan bantalnya itu dan membawanya ia ke mana-mana," kata seorang rakannya.

"Mereka keluar bersama-sama ke taman rekriasi atau taman hiburan dan menaiki permainan bersama. Jika dia keluar makan, dia mendapatkan kerusi untuk 'temannya' dan turut memesan hidangan," mereka menambah.

Perkahwinan bantal peluk ini bukanlah perkahwinan pelik yang pertama - sebelum ini seorang warga Jepun Otaku mengahwini teman wanita mayanya Nene Anegasaki, satu watak yang hanya wujud dalam permainan Nintendo DS Love Plus, pada bulan November 2009.


P/S...mcm lah dah tak ada langsung perempuan di dalam dunia ni..





10 ulasan:

haniey berkata...

ish pelik betul,kalu pk balik mcm xlogik je..aduih..btul2 tu mcm xdk pmpuan lak

rNesZaiNe berkata...

Ayooo !!!

liya alia berkata...

hamboiiiiiii.. obses gila !

Sizzling Suzai berkata...

hahahhhaa...ngong btol la dorg ni..nilah dikatakan cinta sejati agaknyer! hahah =D

Cikgu berkata...

memang pelik

Golden Rose berkata...

hmmm mmg pelik

- LIANA ASIF - berkata...

xde nafsu dgn org da k?? huhu.. dunia.dunia..

pipi_gebu berkata...

cian dy..ekekeke..xpe2..asalkan dy epi..

stiletto ungu berkata...

sebab aper dye jd mcm tuh? sebab bantal dah tentu tak akan curang gan dye... aduhai.. ini macam pun leh jadi...

Lilyy berkata...

tu la.. yg pelik2 je dorang ni.. haishhhh.. ~

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy