Jumaat, 19 Ogos 2011

[ rumah unik ] Rumah yang diperbuat daripada botol-botol minuman..[ jimat kos kan? ]







kerana nak jimatkan kos..
ada juga orang membina rumah
daripada botol-botol minuman kaca..


tapi nampak mcm cantik juga kan?



10 ulasan:

Azie Azman berkata...

aah cantik la..
kreatif betul ek orang ni.. :D

Amirrah Zawani berkata...

wah wahhh.. mmg jimat kos gini

cikgu isza berkata...

cantik dan kreatif..
saripada terbuang kan..

sugar2 kapas strawberry berkata...

unik tu unik.tapi tahan lama ke?

si para para berkata...

comelnyer,,,,
tapi kena rajin kumpul botol la..

maszull berkata...

salam..sungguh menakjubkan...
pada sesiapa yg kurang duit boleh ikut jejak ini...

mr.winter berkata...

lawa gak umah cmnih.. tp tahan ke?? jgn 2 3 tahun roboh dah ler.. doakn yg terbaek wat diaorg.. hidup msti d teruskn bg yg masih bnyawa wlau dgn cara apa skali pun slagi termampu.. ^^

abu muaz berkata...

kita buat dengan botol plastik kat malaysia macam mana SR

CintaZulaikha berkata...

banglo tuhhhh~~

cx's berkata...

sgt chantek. kreatif! :)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy