Jumaat, 12 Ogos 2011

[ sangat kejam ] wanita disamun, diperkosa , disimbah asid beberapa minit sebelum berbuka puasa




KUALA LUMPUR: Bukan saja dirogol dan disamun, malah wajahnya turut disimbah sejenis cecair dipercayai asid menyebabkan mangsa berdepan risiko kemungkinan buta dan kini terlantar menerima rawatan di hospital.

Itu nasib yang menimpa seorang wanita bujang dan tinggal bersendirian selepasnya rumahnya dicerobohi seorang penjenayah bertopeng, petang kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 6.30 petang itu, mangsa yang berusia 32 tahun baru pulang ke rumahnya di Seksyen 2, Wangsa Maju, di sini, selepas membeli juadah untuk berbuka puasa di bazar Ramadan berhampiran.

Menurut sumber polis, sebaik tiba di rumah, mangsa membuka kunci pintu rumahnya tanpa menyedari seorang lelaki menceroboh masuk dan bersembunyi.


“Selepas meletakkan juadah berbuka di dapur, mangsa masuk ke bilik untuk menukar pakaian sementara menunggu waktu berbuka dan ketika itu lelaki terbabit yang bertopeng menghampiri mangsa dan merogolnya,” katanya.



sumber: Harian Metro 12hb Ogos 2011



47 ulasan:

Adylia Qarissa berkata...

kejamnya!! semoga Tuhan tabahkan hati wanita tu untuk teruskan kehidupan...

♥ cik_farah ♥ berkata...

eee.. kesiannyer...
nape la manusia sekrang nie perangai teruk.. urmm.. dunia2... :(

♥ cik_farah ♥ berkata...

eee.. kesiannyer...
nape la manusia sekrang nie perangai teruk.. urmm.. dunia2... :(

mas saari berkata...

kejamnya... meemang setan lah lelaki tu!

Cikli berkata...

setan betul!

Faaein Talip Roy berkata...

nauzubillah berita yang menakutkan di bulan ramadan..

Ya Allah.. semoga si pelaku tu dapat hukuman yang setimpal dengan perbuatan dia tu..

simanis berkata...

jahat betul! nk rogol, rogol je la...yg pi siksa dia buat apa...

buat dosa bertimbun2 mcm dia akan hidup selamanya...

x suka! erkk...takut juga...

.*.WiE.*. berkata...

astarghfirullah.. kenapa la manusia sekarang dah makin hilang sifat perikemanusiaan..

Puteri Bt Ahmad berkata...

ya Allah!!! jahatnye org tuu..huhuhuuh. sunggo menakutkan. kenape org skrg semakin kejam :'(

Shorim Kasih berkata...

ini kerja binatang..bengap, heii..geram laa..utk wanita2 diluar sana..hati2..

MAPPIAU berkata...

Astarghfirullahalazim....setan sungguh!! mudahan setan bertopengkan manusia tuh mendapat azab yang setimpal dengan perbuatannye. Dasarrr setan!

mummyosh berkata...

kejamnye!!! kesian wanita tu...ish!

peachippo berkata...

ade lagi setan bulan2 pose nih..aish !

cx's berkata...

Ya Allah. Kau lindungilah insan yang bernama wanita ini dan Kau sembuhkanlah kehidupannya menjadi seperti sedia kala. Amin.

♥hamirahalim♥ berkata...

bangang btul binatang tu .
eee xde hati perut langsung !!!
bln ramadhan pn buat keje .

L berkata...

anda seorang yg pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

Suri berkata...

Kesiannyer perempuan tu, mesti penjenayah dah aim lame atau mungkin die berdendam ker..mmg kejam, ade gak setan yg blom diikat bulan puasa ni...

KuNanGKuNanG berkata...

Ya Allah..kenapa la kejam sangat manusia ni.harap2 org tu cpt dapat balasan.

ahmoi_chanteq berkata...

mmg kejam tau... kesian wanita tu...

Norsha berkata...

Allah.....mengapa sekejam itu, moga pelakunya dibalas Allah dengan balasan yang setimpal....

Edy Fee berkata...

aku mmg geram betul ngan penyimbah asid ni...tolong la buat undang ketat...aku klau dpt tangkap penyimbah asid ni...rendam dalam acid..siyes benci giler

kema berkata...

kejamnya....sian pompuan tu..

si para para berkata...

ya allah..hebatnya ujian yang kau berikan kepada dia di bulan yang mulia ini..
berilah kekuatan kepadanya.

Raden berkata...

astaghfirullah al azim..mtk di jauhkan la benda2 mcm nie

Sekamar Rindu berkata...

Raden,

sungguh kejam...sangat sadis..

Sekamar Rindu berkata...

si para para,

memang hebat...sangat hebat..

Sekamar Rindu berkata...

kema,


memang sangat kejam....baca berita pun dah ngeri ..

Sekamar Rindu berkata...

Edy Fee,

bukan kamu saja...yg geram..saya pun sama..kalau dapat elok disimbah juga muka si penyimbah asid ni..

memang tak guna..!!

Sekamar Rindu berkata...

Norsha,

sangat kejam..

Sekamar Rindu berkata...

ahmoi_chanteq,

sangat kejam....memang kejam

Sekamar Rindu berkata...

KuNanGKuNanG,

manusia berhati binatang mcm ni la

Sekamar Rindu berkata...

Suri,

sangat kesian...memang kesian.

Sekamar Rindu berkata...

L,

tak..saya bukan jenis yg suka marah..:)

Sekamar Rindu berkata...

♥hamirahalim♥,

memang teruk dan sadis sekali..malang sungguh pompuan tu

Sekamar Rindu berkata...

cx's,


amin...:)

Sekamar Rindu berkata...

peachippo,

lebih teruk drp setan..

Sekamar Rindu berkata...

mummyosh,

memang sangat kejam.

Sekamar Rindu berkata...

MAPPIAU,

memanh dasar setan yg tahap paling kejam..


terima kasih sudi singgah blog sr.

Sekamar Rindu berkata...

Shorim Kasih,

sungguh kejam..dan ngeri membaca berita ni..

Sekamar Rindu berkata...

Puteri Bt Ahmad,

jahat dan kejam...

Sekamar Rindu berkata...

.*.WiE.*,

mengucap panjang tu..sangat kejam.

Sekamar Rindu berkata...

simanis,

memang kejam..

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

sangat kejam..faarihin

Sekamar Rindu berkata...

Cikli,

memang tak berhati perut langsung..

Sekamar Rindu berkata...

mas saari,

sangat brutal dan kejam..

Sekamar Rindu berkata...

cik_farah ♥,

manuia yg telah hilang peri kemanusiaan..

Sekamar Rindu berkata...

Adylia Qarissa,

sangat kejam....nya DKna..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy