Ahad, 21 Ogos 2011

[ suami kejam ] Kahwin Baru 12 Jam, Suami Cerai Isteri Kerana Bau Badan Isteri Yang Busuk..



Li Fan dan Cheng Yuanyuan jatuh cinta saat mata mereka bertemu di dalam satu perjumpaan yang diatur oleh seorang rakan mereka di China tahun lepas. Selepas berkawan selama setahun, pasangan yang tinggal di wilayah Jiangsu itupun berkahwin, tetapi kebahagiaan mereka hanya bertahan selama setengah hari.


Pada malam pertama mereka bersama, Li Fan mengesan satu bau yang tidak enak ketika beliau tidur di sebelah isterinya.

Beliau bertanyakan Cheng jika bau itu datang dari dirinya, dia menafikan pada mulanya tetapi dia kemudiannya mengaku mempunyai masalah dengan bau badan.

Jawapan Her itu menyebabkan Fan Li memahami mengapa Cheng sentiasa membuatkannya dia menunggu berjam-jam setiap kali mereka keluar temujanji.

"Setiap kali saya bertanya mengapa dia terlambat, dia akan mengatakan dia memakai alat solek, tetapi sekarang saya tahu jawapannya.

"Dia berusaha keras untuk menutup bau badan!" kata Fan Li marah, yang merasakan dirinya tertipu.

Melihat reaksi suaminya, Cheng mengambil barangan miliknya dan kembali ke rumah ibu bapanya.

Pasangan itu tidak lagi bertemu sejak hari itu.

Dua bulan selepas perkahwinan itu, Li Fan memfailkan perceraian dari Cheng di mahkamah di Wuxi.



9 ulasan:

cx's berkata...

tk tahu nak ckp ape. nsb baik bkn Islam.

Gen2Merah berkata...

ahahaha.. takda jodoh lah tu kan.. bagi saya, suami tak perlu lah nak bagi reaksi macam tu.. kalau dah tengok isteri merajuk pun, pegi lah pujuk2..

EedaFizZ berkata...

macam2 hal kat dunia ni kan?? nasib baik laki I suka bau ketiak I..wahahaha!!

CintaZulaikha berkata...

alahai, berdosa sgt ke bau badan tuh...aishhh

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Pulak da.... Singkatnya fikiran suami tu. Kenapalah tidak berusaha menangani masalah tersebut terlebih dahulu.... Apapun... begitulah gamaknya kalau udoh tak de jodoh yak...

aimie amalina berkata...

aiyaaak
takotnye
kene jage bau badan nih

Faaein Talip Roy berkata...

errr.. takutnya... sampai camtu sekali.. mohon dijauhkanlah.. cek2 bau badan.. rasa cam wangi je.. hakhakhak..

Azie Azman berkata...

macam tu pulak?
huhu..kesian pompuan tu..adoii..

simanis berkata...

time bercinta tak merungut pulak eh??? manusia oh manusia...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy