Khamis, 18 Ogos 2011

[ unik ] Inilah Bas Untuk Mereka Yang Masih Single Sahaja.

gadis-gadis China begitu gembira menaiki bas ini

dipertemukan selepas diperkenalkan di dalam bas

bawa pasangan pergi dating


Pihak berkuasa di Fujian, China telah menyediakan 10 buah buah bas yang sangat unik khas buat mereka yang masih single saja...yang dah bertunang, dah kahwin dilarang menaiki bas ini..

Lelaki dan perempuan yang masih single boleh menaiki bas ini dan mereka digalakan untuk berkenalan antara satu sama lain selepas bertemu di dalam bas tersebut.. Akhirnya perhubungan tersebut diharapkan berakhir dengan perkahwinan.

saya rasa kalau buat kat Malaysia mcm ni..pasti yang dah kahwin pun mengaku bujang ni..yalah kan..semua gadis yg ada dalam bas tersebut semuanya comel-comel belaka....

Niat kerajaan China mungkin baik..kerana memberi peluang kepada rakyatnya yang tak ada pasangan mencari pasangan hidup..




p/s: kat Malaysia boleh buatkah mcm ni..?


11 ulasan:

Si Gadis Semasa berkata...

kalau Malaysia buat cmni... hmmmm... banyak benda kena consider . tk payah lah buat . huhu .

misz sheyla berkata...

xboleh..t ramai warga asing naik..hahaha

nurayunni berkata...

kalau kt malaysia rmai ngaku bujng lak..hihi

belogkiter berkata...

macam macam lah diorang ni

si para para berkata...

penuh la orang naik bas ni kalau kat malaysia.hehe

deqla manjew berkata...

alaa...sy x bole la naik...sbb da kawen...haha...ruginye....

Edy Fee berkata...

malaysia buat mcm ni jugak bst asenye.heheheh

fiq. berkata...

ade jugak bas gini =]

liya alia berkata...

aah.. betul tu.. yang dah kawen nanti pon bole mengaku bujang.. macam mana nak detect dia single ka tak.. mulut kan bole menipu.. haha

cx's berkata...

hahah! kalo kt Malaysia pon ade mende cmni, cx konpem, atok bergigi dua pon ngaku bujang kot. huhu

Azie Azman berkata...

ish..kat Malaysia mana boleh buat macam ni..
sape nak pegi la China..haha

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy