Sabtu, 3 September 2011

cepatnya masa berlalu...



betapa cepatnya masa berlalu..hari ni dah hari raya ke 5
terasa seperti sekejap saja berada di negeri kelahiran saya ni.
dah nak balik dah..

cuti sekolah pun dah nak abis dah ni.
exam upsr pun dah semakin hampir ( 13,14 dan 15hb September ni)
bermakna semakin sibuk la sikit dalam minggu2 yang mendatang ni








10 ulasan:

OKED chokelat berkata...

aah kan..sekejab je cuti raya...rayanak apply cuti sebulan je...hehe..selamat hari raya SR..

Cik Ina Do do Cheng berkata...

selamat hari raya maaf zahir batin semoga bergembira ngan family tercinta ye.

Kunang-Kunang berkata...

Assalamualaikum SR,

Selamat hari raya ke 5. Bestnya balik kampong. Saya beraya di rumah ni saja. Kebelakangan ni kesihatan tidak berapa stabil, jadi tak balik kamponglah.

Yanyan berkata...

takpe, jangan sedih. i'Allah ada rezeki boleh balik ke kg lagi okay :)

happy hari raya ^^

maszull berkata...

salam....selamat hari raya...

biasalah kalau dah dok kg mesti rasa malas nak balik kn...

tapi tugas yg menunggu kena juga difikirkn...:)

kalau ada masa n rezeki boleh balik kg lg kn...:)

♥ p a a n i ♥ berkata...

cikgu ke?

anyway, selamat hari raya!

h4ni3 berkata...

nanti sekejap jer dah hujung tahun pulak.. huhu

salam lebaran :)

cikgu isza berkata...

kembali menjalani rutin biasa yang mungkin menjadi luarbiasa..

Alahai.. kesiannya | Semekar Kasih

cx's berkata...

perjalanan hidup :)

Fikri Rais berkata...

Selamat Hari Raya Eidul Fitri Maaf Zahir Batin !!! :)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy