Isnin, 5 September 2011

[ gambar ] Jom Lihat Signboard Tandas Yang Tak Ada Di Negara Kita.










'agak2 la....yg mana satu yg paling menarik?..yg paling bawah
sekali tu..jangan diamalkan

tak pasal2 kena kasut tumit tinggi lak..hehe








9 ulasan:

cx's berkata...

da prnh nmpk sign ni. tp tk egt ktne. hehhehe.

Tasha berkata...

x molek betol...hik3

Cik Ina Do do Cheng berkata...

Dua dari bawah tu cam lain macam je dia punya kepit. kenapalah lelaki kena cam tu ye.ekekek

Fiq berkata...

yg second last tu ada kt malaysia. :)

ZieSalikan berkata...

huhuhu....jgn letak gmber mcm nie kt msia sudah...

ZieSalikan berkata...

huhuhu....jgn letak gmber mcm nie kt msia sudah...

ZieSalikan berkata...

best no raya sane....

Anis Sofia berkata...

hai sekamar rindu! haha.. hilarious gmbr ni.. pandai u cari! dah follow jgk.. same2 follow gitu! n.n

KuNanGKuNanG berkata...

he3..klakar la.macam2 ada.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy