Jumaat, 30 September 2011

Jom Lihat Awan Yang Jatuh dari Langit..



Inilah dia awan yang jatuh dari langit, iaitu awan putih kecil yang terbang rendah di atas dataran hijau seperti gumpalan besar kapas, lalu jatuh ke tanah, menggelinding, dan tersangkut di pagar. Kejadian ini berlangsung di kawasan subur Bida Faris, tepat di sebelah timur kota oasis Al-Ain.

Lelaki itu berkata:

"Aku tidak akan percaya ini (jika) saya tidak melihatnya dan menangkapnya. Saya yakin ini adalah sebuah keajaiban yang menggambarkan kuasa Tuhan. Kuasa Allah Tiada siapa dapat menandinginya



33 ulasan:

Atika Aula berkata...

betul ke ni? :)

cik sakdi berkata...

mcm awan guling son goku :D

Bro ahmad berkata...

bukan asap ke..kenal bro lagi ke..lama tak menjengah kt sini..sekamarindu

luahfikiran berkata...

SALAM,
YA KE NI ? APAPUN, ALLAH MAHA BERKUASA !

Craznotydoty berkata...

kiamat dah dekat
tgk,awan pun dah jatuh..

Sya berkata...

rasanya itu bukan awan..wallahualam...

KaK LimAh Si SupiR berkata...

huhuhu..nmpk mcm lembutttt j..teringin nk pegang :P

Edy Fee berkata...

biar betul..hahaha silap2 lpas ni bintang lak jatuh

delarocha berkata...

subhanallah

Faaein Talip Roy berkata...

salam sr..
penuh dengan tanda tanya...
betulke?
tengok awan ni..teringat gula2 kapas.. hehe

AwieKashi berkata...

wow...awesome!

Terbang Bersamaku berkata...

biar betul nie...???

nur Muhammad berkata...

Allah akan perlihatkan kekuasaannya kepada sesiapa yang dikehendakinya,,..

azliah mohamed berkata...

yup..mungkin bukan awan rasanya..waalahua'lam

fiqah berkata...

benarkah???

cik yuki berkata...

urmm ??

maszull berkata...

salam...Lihatlah kekuasaan Allah...:)

Kunang-Kunang berkata...

MasayaAllah, awan betul ker ni. Tapi tak ada yang mustahil/

azmnor berkata...

salam SK,

Subahanaullah...masyaallahlahaulawala kuwatailla billahi aliulazim....

Puteri Bt Ahmad berkata...

rasenye bukan awan

Cikgu Tie berkata...

Betul ke ni?

Bigdaddyz berkata...

tiada yg mustahil....:)

aimie amalina berkata...

awan keras
walau nmpak cm gule kapas
hehehehe

belogkiter berkata...

macam best je... rasa nak pegang pegang

Iz.Eusof (Abg Stalker) berkata...

thanks SR dtg blog sy. :) blog awk ni kdg2 ada je berita yg memeranjatkn.x thu la nk komen apa psl awan tu.kdg2 org barat ni ske bodo2kn kita.

bella luna berkata...

awan kan berbentuk gas, so mcmana die boleh jadi keras lak?emm

azieazah berkata...

Awan boleh pegang ker? Bukan ker ia macam kabus jer?

Sekali nampak macam Gula Kapas, kan?

ziraziz berkata...

betul ke??..

tini ein berkata...

betol2 ke ni..??bukan cobaan eh??hehehe..ni awan nano ni...=D

Coretan anuar berkata...

Betul ker ni... Awan bukan terdiri dari wap air ker?

kalau jatuh ke bumi dah pasti jadi air.. macam air hujan tur...

kalau betul terjadi, anggaplah ianya di atas kekuasaan Allah..

yana halim berkata...

eh? boleh pegang awan ke? huhu..

simanis berkata...

nampak macam kapas besar kan? teringin nak pegang tapi takut...

cx's berkata...

Allahuakbar untung pd siapa yg dpt bertemu akan kekuasaan Allah.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy