Ahad, 25 September 2011

[ pelik ] Pertandingan Bola Sepak Untuk Semut Di Jepun..

2 ekor semut sebelum memulakan permainan


pasukan semut hitam sedang menyerang

bentuk padang bola mengikut padang bola sepak spt yang sebenarnya



dah hampir nak jaring gol dah ni..


kepala otak orang Jepun ni memang kreatif..yg orang lain tak pernah terfikir, itulah yang dia buat.. sebelum ini orang jepun mencipta robot untuk isteri-isteri yang kesepian di rumah, Klik Sini untuk melihatnya..

kali ini orang Jepun sedang "gila" untuk mengadakan Pertandingan Bola Sepak Untuk Semut pula, terasa seperti lawak saja, tapi inilah berlaku di Jepun.. patutlah Malaysia pun kalah lawan Jepun dalam Pertandingan Bola Sepak Kelayakan Olimpik baru-baru ni.. Orang Jepun memang
hebat sampaikan semut pun pandai bermain bola..




16 ulasan:

muLan mia berkata...

comelnyeeeeeeee

n u r k i m a berkata...

larat lak semut tu nak tendang bola tu...

Ary berkata...

saya setuju, yg malaysia dah kalah ngan jepun tu..heheh..

ni boleh jadik kes penganiaan terhadap semut nih..>_<

CintaZulaikha berkata...

banyak btol idea drg kan~

ziraziz berkata...

bola berganda2 besar dr player..hehe

Sekamar Rindu berkata...

ziraziz,

hehhee..tu la tu...:)

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

orang jepun memang kreatif..

Sekamar Rindu berkata...

Ary..

orang Jepun sememangnya bijak dan kreatif...

Sekamar Rindu berkata...

Ary..

orang Jepun sememangnya bijak dan kreatif...

Sekamar Rindu berkata...

n u r k i m a,

mcm tak larat je tuu

Sekamar Rindu berkata...

muLan mia,

ya..memang comel..mcm rasa kesian lak tengok semut2 tu

wida berkata...

besornya bola..kesian pulak kat semut2 tu..hehe

Sekamar Rindu berkata...

wida,

memang tak patutkan..:))

Azie Azman berkata...

mcm mane semut tu tau gol dia mana satu gol lawan mane satu? musykil musykil..

Sekamar Rindu berkata...

Azie Azman,

org jepun memang pelik2 puan azie..

cx's berkata...

hahahahah lawak lah. ptot ler Malaysia kalah dgn Jepun itu ari. hahahha

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy