Sabtu, 8 Oktober 2011

Bapa durjana liwat anak berusia 23 hari


GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.


18 ulasan:

Faaein Talip Roy berkata...

ish.. bila nafsu menguasai diri.. bayi pula yang jadi mangsa.. kejam dan keji sunggung si bapa itu.. nauzubillahminzalik..

Siti Azlina Abdul Aziz berkata...

Ya Allah manusia ke binatang ni...Masya Allah....

nur fatinah mohammad shariff berkata...

macam macam ngan dunia sekarang nihh.. kesian that lil' baby :'(

IeDa berkata...

eeee... gilanya laki ni!

cx's berkata...

YA ALLAH! tidak tahukah hukum agama Allah? tidak takut kah pada balasan Allah? ALLAHUAKBAR!

Capital Zr berkata...

ish ! tak de hati perut betol ! -.-"

ida adalah aku berkata...

kesiannye kat baby tu.. kecik sangat2 lagi.. dan xreti ape2 pon. kejam betol!!

muLan mia berkata...

erkkkk.. ermm.. gila!

noRule WhOda berkata...

sgt3!! giler...

Sekamar Rindu berkata...

noRule WhOda,

sangat gila dan tak layak dipanggil manusia..!!

Sekamar Rindu berkata...

muLan mia,

memang gila tahap gaban..

Sekamar Rindu berkata...

ida adalah aku,

sangat kesian..tak terfikirkah lelaki ni..anak baru 23 hari bukan tahu apa2 pun..

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

nafsu gila babi..

Sekamar Rindu berkata...

Siti Azlina Abdul Aziz,

lebih teruk daripada bintang ni..

Sekamar Rindu berkata...

nur fatinah,

sangt kesian...berganda2 kesian.

Sekamar Rindu berkata...

IeDa,

sangat gila..

Sekamar Rindu berkata...

cx's,

orang jenis ni dah tak ambik kira dah semua ni..

Sekamar Rindu berkata...

Capital Zr,

memang..tak ada belas kesian langsung pada darah daging sendiri..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy