Ahad, 9 Oktober 2011

Bergigi Taring Seperti Vampire - Kegilaan Gadis-gadis Jepun Sekarang..






"Yaeba" adalah istilah yang bermaksud 2 gigi yang diubah menjadi seperti taring menjadi kegilaan terbaru anak-anak remaja terutama gadis di Jepun kini. Menurut kajian di Jepun, trend unik ini menjadi kegilaan disebabkan ramai lelaki Jepun sangat menyukai gadis-gadis yang ada taring mcm ni....Isshh..ishhhh... mcm tulah pulak.


Saya mengharapkan anak-anak remaja [ gadis-gadis Melayu] tidak terikut-ikut dengan trend mcm ni....bukan apa, pasti akan menakutkan lelaki mahu mendekati gadis-gadis yang mcm ni..



17 ulasan:

HANEA RHINE berkata...

haha...bagi dorg nmpak comel kot..

Tanpa Nama berkata...

hehe :) ta cumil lahh ..

wida berkata...

buat apa lah nak ikut cam vampire tu..

❀Hanim_RosLan❀ berkata...

pakwe diorang suke nak kena lovebite smpai berdarah ar tu

cx's berkata...

hahahah lawak la. biasenya kalo trend from korea n jepun, org kita mesti ekot. kite tgu jelah. huhu pelik2 jerk

muLan mia berkata...

tak menarik pun. :(

Sekamar Rindu berkata...

❀Hanim_RosLan❀,

hahaaaaaa...:))

Sekamar Rindu berkata...

wida,

betul tu puan..buat apa nak ikut benda2 yg tak de pedah tuu

Sekamar Rindu berkata...

Tanpa Nama,

hehe..memang tak cantik.:)

Sekamar Rindu berkata...

HANEA RHINE,

jangan terikut2 sudah laa..kan?

Faaein Talip Roy berkata...

menakutkan ada lah..

DfyStrawbery berkata...

COMEL, sukee :) DS pun ade jugak, tapi tak nampak sgt :D

ziraziz berkata...

sy ada taring semula jd hihihi...

Sekamar Rindu berkata...

ziraziz,

ada taring semulajadi tak pe..:)

Sekamar Rindu berkata...

DfyStrawbery,

hehe..ada juga.?..:)

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

memang menakutkan faaein..:)

Liyana Faizal berkata...

hehe.. saya rasa mmgk nmpk comel pun ble ada gigi taring tp x la sampai nak mengubah la.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy