Isnin, 17 Oktober 2011

bukti daku pernah ada di sini



jika nanti daku pergi kerana musim atau cuaca entah angin apa
akan ku selitkan sedikit kenangan sebagai tanda mata di hujung utara
pada dermaga dan tebing pantai agar dikau tak susah mencari
dan menjadi bukti daku pernah ada di sini



14 ulasan:

KaK LimAh Si SupiR berkata...

emmm..pecaye laa sket2 :P

maszull berkata...

salam...tulis nama atas batu ...kenangan2

Lina_Lin berkata...

hyep2..singgah kejap melawat blog for the first time.. n folo kembali ;)

CintaZulaikha berkata...

hummm...da lama tak singgah baca kat cni..rindu :)

CintaZulaikha berkata...

hummm...da lama tak singgah baca kat cni..rindu :)

Nieza berkata...

cantikla view tepi pantai tu..sukax3..:)

cik yuki berkata...

suka yg ni . .

azieazah berkata...

Saya suka ombak!

cikebum berkata...

penuh makna..saya suke.. :)

LuRzA A.K.A [OtAkU] berkata...

salam en sekamarrindu...

cikgu ape khbar?
rindu lama tak singgah ke sini...
busyyy..
cikgu tengok berita semlm?
sedih dn sungguh2 merobek hati melihatnye...T_T

rgc_pasti ceria dan berbeza http://bidadarijelita.blogspot.com/2011/07/ramadhan-al-mubarak.html

::NureeN:: berkata...

penuh makna ;)

Ila berkata...

ila pun ade datang sini...hehehe

Faaein Talip Roy berkata...

jika dikau pergi..
aku tetap menanti dikau kembali di sini..


*nak baca lagi puisi dari SR.. ^^,

**::CIKNUURUL::** berkata...

mencari lagi dan lagi,.sehingga ku temui titik terakhir ku di sini,.:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy