Ahad, 9 Oktober 2011

[ gambar ] Ayah makan anaknya mentah-mentah di Papua New Guinea





Seorang lelaki di Papua New Guinea telah ditangkap polis kerana telah memakan anaknya sendiri hidup-hidup ( yang masih bayi) di majlis sebuah keramaian. Semua tetamu yang hadir sangat marah dengan menangkap lantas menghubungi pihak polis....

aduh...aduh.....ishh...mcm2 hal laa pulak... untuk bacaan lebih lanjut klik sini..



25 ulasan:

liya alia berkata...

sanggup makan anak sendiri. T.T

Nayang Ahmad berkata...

err, loya.. =.='

Wyna Nubies berkata...

As Salam,

eiyhh..kenapa org ni?
gila ke?

❀Hanim_RosLan❀ berkata...

dulu2 kan,papua memang tempat orang mkn orang,lepas kedatangan islam diorang berubah..

ahsfantasy24 berkata...

adei...
gerunny~

Terbaru:
- Teman, aku sedar kamu sedang sedih tertindih luka. Berterusan kau menangis.
- Bajet 2012 Vs guru *Apa yang saya suka dengar tentang Bajet 2012 ni.

luahfikiran berkata...

SALAM,
MANUSIA YANG BUKAN MANUSIA !

Madam Hasmi berkata...

Manusia ka @ binatang nie??..binatang pun tak makan anak..huhuhu..cian ngan c anak.. :'(

Adylia Qarissa berkata...

gila dah nie...manusia makan manusia...

h4ni3 berkata...

ish ish ish
lapar sangat ker??
mana pegi akal dia agaknya

akuzle berkata...

aduhhlaa... tatau nk ckp aper dh

mishnurlin berkata...

macam ni pu boleh..?? tak aada benda lain ke dia nak makan..???

AwieKashi berkata...

apa nak jadi la zaman skrg... 0.0'

Sekamar Rindu berkata...

AwieKashi,

entahlaaa..awie..

Sekamar Rindu berkata...

mishnurlin,

di negara org lain..mcm2 perkara berlaku.

Sekamar Rindu berkata...

h4ni3,

memang tengah lapar sangat ni.

Sekamar Rindu berkata...

Adylia Qarissa,

memang gila dah ni adylia.

Sekamar Rindu berkata...

Madam Hasmi,

entahlah..manusia ke bintang tapi dekat2 dngn binatang dah ni.

Sekamar Rindu berkata...

luahfikiran,

betul tu tuan..manusia pelik..

Sekamar Rindu berkata...

ahsfantasy24,

sangat menggerunkan..ishh

Sekamar Rindu berkata...

❀Hanim_RosLan❀,

benar...islam adalah agama rahmat seluruh alam..

Sekamar Rindu berkata...

Wyna Nubies,

mungkin laaa tu kot.

Sekamar Rindu berkata...

Nayang Ahmad,

sangat ngeri dan meloyakan...minta2 tak ada berlaku di malaysia ni.

Sekamar Rindu berkata...

liya alia,

sanggupp bila akal dah tak digunakan lagi..

Sekamar Rindu berkata...

akuzle,

sungguh sadis dan ngeri saja.

noRule WhOda berkata...

eeiii..lagi kejam....bnuh je die nie...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy