Rabu, 26 Oktober 2011

[ gambar ] Diserang Isteri Pertama, Wanita Simpanan Suami Terjun Hotel Dalam Keadaan Bogel


Aduhh...ishh..bila dah terdesak untuk menyelamatkan diri mcm nilah..inilah yang terjadi sebuah hotel di negara China apabila wanita simpanan suami tidak ada cara lain lagi untuk selamatkan diri daripada diserang oleh isteri lelaki terbabit dengan terjun dari tingkap hotel .

Peristiwa ini berlaku pada minggu lalu dan sempat dirakam oleh orang yang lalu lalang di sekitar hotel tersebut.

Inilah bukti jelas manusia sanggup lakukan apa saja demi memuaskan nafsu serakah yang tidak berkesudahan tersebut..


Moga dapat dijadikan iktibar sedikit sebanyak atas apa yg berlaku....



sumber:



26 ulasan:

E Izabelle Bijoux-Yee berkata...

Biarlah dicekup pon..Lebih rela ditangkap daripada terjun bangunan!!!hahahaha

ct kamaliah berkata...

ngeri tengok gambar

cik sakdi berkata...

hidop ke x tu? huhu

.Ieyra Nazari. (syanaz) berkata...

huhu tktnye

fieda berkata...

fuhh...

AwieKashi berkata...

otak dia lah...
sanggup pulak...

Adylia Qarissa berkata...

dah terdesak sangat, jadi amik jalan mudah terjun bangunan ... kerja gila nie..

Anne berkata...

ni kalau idup pun sure ada cedera/patah..

yana halim berkata...

mati ke hidup? haisshhh....gila betul.

Mizz ErMa berkata...

wah..sanggup tu dia terjun bangunan..ish3,

Life is what u want it to be berkata...

macam2 ragam manusia....hehe

salam singgah...dh follow cini ^_^

cx's berkata...

don't noe wut shud i say,. urm.

Sekamar Rindu berkata...

cx's,

tak terkata..

Sekamar Rindu berkata...

Life is what u want it to be,

memang mcm2 ragam..setaip hari mcm2 hal berlaku..yg pelik2 lak tu.

Sekamar Rindu berkata...

Mizz ErMa,

sanggup gadai nyawa..

Sekamar Rindu berkata...

yana halim,

pompuan yg terjun tu masih hidup..

Sekamar Rindu berkata...

Anne,

betul..memang hidup tapi cedera parah..

Sekamar Rindu berkata...

Anne,

betul..memang hidup tapi cedera parah..

Sekamar Rindu berkata...

Adylia Qarissa,

memang kerja gila..

Sekamar Rindu berkata...

AwieKashi,

dah terdesak...semua mcm2 boleh jadi.

Sekamar Rindu berkata...

fieda,

sadis..

Sekamar Rindu berkata...

.Ieyra Nazari. (syanaz),

orang yg terdesak memang akan buat apa saja..

Sekamar Rindu berkata...

cik sakdi,

hidup lagi sakdi..

Sekamar Rindu berkata...

ct kamaliah,

memang ngeri..:)

Sekamar Rindu berkata...

E Izabelle Bijoux-Yee,

hahahahah....ok..:)

Sekamar Rindu berkata...

cx's,

mcm2 hal kan..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy