Ahad, 9 Oktober 2011

[ Gambar ] Inilah Nenek Yang Minta Penari Telanjang Lelaki Sempena Harijadinya Yang Ke 100


BIRMINGHAM - Seseorang yang merayakan ulang tahun tentu menginginkan hadiah yang boleh dikenangnya. Begitu pula dengan nenek berusia 100 tahun ini, dia ingin penari telanjang lelaki
sebagai hadiah.

Clare Ormiston, dari Birmingham, tidak hanya ingin mendapatkan kad ucapan selamat dari Ratu Inggeris untuk usianya yang sudah satu abad.

"Kami menanyakan pada ibu apa yang diinginkannya pada ketika pestanya. Dan dia memberikan beberapa idea," ujar puterinya Marguerite.

"Yang pertama dimintanya adalah, duduk di atas bulan. Dan saya katakan itu sangat tidak mungkin, lalu dia malah meminta penari telanjang," lanjutnya seperti dilansir Orange, Jumaat (7/10/2011).

Keinginan Ormiston akhirnya terkabul, seorang penari telanjang yang dijuluki Scorpion akhirnya mengunjunginya pada saat perayaan ulang tahunnya yang ke 100.

Nenek tersebut pun sangat menikmati pertunjukan dalam pestanya itu.

"Saya sangat menikmatinya. Saya bahkan selalu menebar senyum di wajah saya," ujar Ormiston.(rhs)


p/s....ada juga nenek yang gatal..ishh..ish..



sumber:



9 ulasan:

HANEA RHINE berkata...

kalau dah tua mmg nak hadiah yg boleh diingati je..bukan utk disimpan hehe

Anis Anisa berkata...

wahh!!! gitu pulak

❀Hanim_RosLan❀ berkata...

cis nenek ni,mcm la nyawa tu pnjang lg

mountdweller berkata...

Hah... umur 100 tahun pun masih nak menggatal?

Sekamar Rindu berkata...

mountdweller,

tulah tu..tua2 tak sedar diri masih nak menggatal..ish.

Sekamar Rindu berkata...

❀Hanim_RosLan❀,

nenek brutal..yg gatal.ishh

Sekamar Rindu berkata...

Anis Anisa,

mcm tulah yg pelik2..

Sekamar Rindu berkata...

HANEA RHINE,

nenek gedik yang tak boleh diikuti perangainya..hahahaa

nurfatin zolkarnain berkata...

haha. so funny. :)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy