Ahad, 9 Oktober 2011

[ gambar ] Kerana Masa Kahwin Beli Kereta Ini Berkongsi Duit, Bila Dah Bercerai Kereta Dibahagi Dua






Dalam apa jua pun alasan.sebenarnya tindakan ini sangat merugikan..

tak pe..gaduh punyal pasal..

moga2 tak berlaku di Malaysia mcm ni..



11 ulasan:

AwieKashi berkata...

apa ke bongoknya diorg nie...
kalau khwin balik xkan la nak cantum balik....

MARLIYANA MK berkata...

mak aiiiiihhh..
kereta pun nak belah 2..

sedih betul la dgn tindakan bangang cmni..

huhuhuhu

fiqah berkata...

mcm tu sekali..

pena rozie berkata...

Baik la jual aje...

deqla manjew berkata...

haha...macam la bole guna kalo potong dua...rugi jew....

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

hahahaa..memang dua2 pun tak leh pakai.:)

Sekamar Rindu berkata...

pena rozie,

seelok2nya mcm tu lah..jual dan bagi 2 duit tu...:)

Sekamar Rindu berkata...

fiqah,

sungguh pelik..ishhh

Sekamar Rindu berkata...

MARLIYANA MK,

memang bangang laa

Sekamar Rindu berkata...

AwieKashi,

hahaha..memang x akan ada nak kawin dah tuu

sayangku hidupku nyawaku berkata...

tu maknanya hti kering....ianya blh berlaku d mana2...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy