Selasa, 18 Oktober 2011

[ gambar ] Lelaki Yang Tersangat Gila Seks...





Inilah gambar lelaki gila seks..sangat memalukan ada juga lelaki yang mcm ni..
moga tak berlaku di Malaysia mcm ni..








17 ulasan:

Nayang Ahmad berkata...

haishh, gilo ape.. huhu

cx's berkata...

merepek btl mamat ni

miss ryrinn _ angin berkata...

ya allah . macam ni pon ade . tp pompuan tu salah gak seksi sangat . hehe

Lilyy berkata...

gila lahhh..!
pompuan tu boleh pulak x perasan ek?

* moralnya jgn pakai skirt singkat2 ni.. kan..kan..

Tasha berkata...

perempuan tu x berpada pki bju,singkat amat

Azie Azman berkata...

ni memang gila seks sangat dah ni..huhu

sugar2 kapas strawberry berkata...

speechless

Miss Eiza berkata...

tu diaa...scary sungguh

Sekamar Rindu berkata...

Miss Eiza,

semoga x berlaku di malaysia mcm gini..

Sekamar Rindu berkata...

sugar2 kapas strawberry,

tak tahu nak kata apa..mcm2 dunia..!

Sekamar Rindu berkata...

Azie Azman,

wp berlaku di luar negara..tapi moga mendapat sikit iktibar buat lelaki2 yang mcm ni..dan pada wanita harus berhati2.

Sekamar Rindu berkata...

Tasha,

perempuan pun salah..:)

Sekamar Rindu berkata...

Lilyy,

betul..klau dia tak seksi..tak jadi mcm ni..tak pasti nape pompuan tu tak perasan..

Sekamar Rindu berkata...

miss ryrinn _ angin,


sangat seksi..:)

Sekamar Rindu berkata...

cx',

sangat memalukan..!

Sekamar Rindu berkata...

Nayang Ahmad,

memang gila seks betul..

wida berkata...

ish..mmg x bermoral langsung!

ni mmg kemaruk sgt ni..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy