Jumaat, 7 Oktober 2011

[ Gambar ] Suami kena marah dengan isteri sebab kantoi lihat awek seksi







Walaupun perempuan ni bekas penyanyi Spice Girl, bagaimanapun lelaki ni tetap berpaling ke belakang untuk melihat perempun seksi dibelakang tu, jadi saksikanlah drama pendek penuh dengan emosi ini…

Lelaki ni pun satu......dah berjalan dengan isteri pun ada hati dok nak jeling-jeling perempuan lain....kan dah kena marah..tak pasal-pasal isteri lelaki ini akan merajuk seminggu...



20 ulasan:

blogtilldrop berkata...

emo la dia kot..sb dia pun macam dah ckup seksi... tu yg tak puas hati kot

fara aieda berkata...

haha...saba je laa....

❀Hanim_RosLan❀ berkata...

waaaaaaa...sampai berpaling kebelakang tengok pompuan seksi..

AwieKashi berkata...

huhu....sengal je..

Arebelz Syuhada berkata...

hehe , :)

ida adalah aku berkata...

alahai dunia.. ini lah namanya lelaki. memang susah nak cari lelaki yang betul2 sejati. agak2 lah bro. dah beristeri kot, jalan plak denagn isteri masih smepat lagi tu.. mintak jauh la dari berlaku mcam ni kat orang2 lelaki yg terdekat dengan kita kan.

Faaein Talip Roy berkata...

lelaki.. pantang je mata tu tengok yang seksi2 kan.. padahal isteri dia seksi jugak.. ish..

liya alia berkata...

adoyaiiii. bini dia pon dah cukup seksi nak tengok perempuan lain jugak.. haishhhh

doubleHead berkata...

itu bukan jeling lg dah 2,sampai paling ke belakang sbb nak usha..mmg kena ar..XD

Sekamar Rindu berkata...

doubleHead,

bukan jeling..tapi memang nak menggatal..tak pandai betul jaga hati isteri ni kan?>> hehe

Sekamar Rindu berkata...

liya alia,

hehhee..tu la tu..dah cukup seksi dah..tapi tak taulah..ishhh.

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

tak semua lelaki mcm tu faaein..SR tak mcm tu..hehe

Sekamar Rindu berkata...

ida adalah aku,

tak semua lelaki mcm tu..:))

Sekamar Rindu berkata...

Arebelz Syuhada,

gelak nape hehe.?

Sekamar Rindu berkata...

AwieKashi,

memang sengal..:)

Sekamar Rindu berkata...

❀Hanim_RosLan❀,

tu la tu tak cover langsung..cover2 laa..kan depan bini tu..ishhhh.,.hehe

Sekamar Rindu berkata...

fara aieda,

memang kena banyak sabar..:)

Sekamar Rindu berkata...

blogtilldrop,

betul tu..bengang aaa..isteri dah seksi pun ada hati jeling wanita lain..

cx's berkata...

hahaha. lelaki mmg kan.. mate tu berjalan jerk. huhu nasib la kann. sape soh cari pasal? hak3

Sekamar Rindu berkata...

cx's,


hehe..tak semua mcm tu cx..ada yg baik.:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy