Rabu, 19 Oktober 2011

Ini adalah entri saya ke 1000 tahun ini



Inilah entri saya yang ke 1000 untuk tahun 2011..bagaikan tak percaya juga boleh sampai ke 1000 entri dalam tempoh 10 bulan [ purata 100 entri sebulan]. Tepat 20hb September 2011 yang lalu, sudah genap 2 tahun saya aktif blogging. Dalam kesibukan menguruskan manusia dengan aktiviti yang semakin menimbun setiap hari, masih sempat saya untuk update blog, walaupun entri yang ringkas.. terima kasih kepada sahabat-sahabat saya yang sering singgah di blog picisan saya ini.. terima kasih juga atas komen-komen para sahabat saya di setiap entri saya..

betapa cepat masa berlalu..tak disangka sudah 2 tahun 1 bulan saya aktif blogging. pelbagai suka duka dialami ada tercatat di dalam blog ini., pahit manis semuanya ada. seumpama dairi kehidupan bagi saya..semuanya menjadi kenangan yang terindah dalam hidup saya..


p/s....terima kasih..

35 ulasan:

Fitri Senin berkata...

semoga tahun2 mendatangkan anda lebih rajin lagi untuk berkongsi cerita dengan kami

sayangku hidupku nyawaku berkata...

alhamdulillah...sekurang2nya....ada usaha...seperti saya...tahun 2011 byk dugaan yg tiba bertimpa2 n rasa mcm x tertanggung.... tapi cekalkan hati sambil terus berdoa n memohon pertolongan dari Sang Pencipta...walupun lemah tapi masih berusaha....walaupun pahit dan perit...tetap utuh...mohon byk2 keampuman dari Allah agar diberi rahmat n nikmat yg berterusan hingga ke akhirat....ameen....

Kakzakie berkata...

Rajin sungguh SK ye. Kakau kakak dapat suku pun dah bangga. Tahniah dari kakak:)

deqla manjew berkata...

sama-sma bro...hihi...blog anda mmg bestt..keep it up...

Adylia Qarissa berkata...

wah...tahniah!

semoga sukses yea :)

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam ckgu,.:)

waa,dh 1000,.alhamdulillah,.masih lg update dengan jayanya,..bukan cm saya,.hadui,.mcm chipsmore dh,.hehe,.

dh 2taon ek,.oke,sy setaon pon belom,.hehe,.

cik pha berkata...

woohoo 1000 dalam 10 bulan!

IMANSHAH berkata...

wah hebat gu..tahniah

Hanim berkata...

tahniah sbb rajin sungguh update blog, banyak tuuu...

amniey91 berkata...

wah..bnyk tu..bgus la..aktif blogny..cm cik Am xpn..:D

CintaZulaikha berkata...

seribu....hamboii..dasat2x

Ila berkata...

wah,dah 1000 dah...bagusnya..semoga sampai 10000 plak

Ila berkata...

wah,dah 1000 dah...bagusnya..semoga sampai 10000 plak

Tanpa Nama berkata...

keep up blogging SR.
selama jadi follower blog nie, tak kenal lagi siapa SR yg sebenar. bila nak perkenalkan diri?

Asrul "iLham" Sany berkata...

wah, byknye...

tahniah

:D

DfyStrawbery berkata...

tahniah sekamar rindu :)

KaK LimAh Si SupiR berkata...

wahhhh..byk nyeeee :P

cikzsmile berkata...

Alhamdulillah :)
congrats!

Sekamar Rindu berkata...

cikzsmile,

terima kasih..

Sekamar Rindu berkata...

KaK LimAh Si SupiR,

tak perasan dah sampai 1oo..:)

Sekamar Rindu berkata...

DfyStrawbery,

terima kasih..:)

Sekamar Rindu berkata...

Asrul "iLham" Sany,

terima kasih..asrul.

Sekamar Rindu berkata...

Tanpa Nama.

masih tak kenal ke..? hehe..insyaAllah..akan memperkenalkan diri nanti..tunggu.

Sekamar Rindu berkata...

Ila.

dah 1000 tak perasan pada mulanya..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

hehehhe...:)

Sekamar Rindu berkata...

amniey91,

terima kasih..:)

Sekamar Rindu berkata...

Hanim.

terima kasih..:)

Sekamar Rindu berkata...

IMANSHAH,

biasa2 saja cikgu imanshah...:)

Sekamar Rindu berkata...

cik pha,

begitulah..:)

Sekamar Rindu berkata...

:CIKNUURUL,

terima kasih pada cik nurul..:)

Sekamar Rindu berkata...

Adylia Qarissa,

terima kasih..:)

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

terima kasih..:))

Sekamar Rindu berkata...

Kakzakie,

masa ada mood nak update ni kak..update la..:)) tq kak:)

Sekamar Rindu berkata...

sayangku hidupku nyawaku,

selagi hidup selagi tu ada ujian dan dugaaan..

Sekamar Rindu berkata...

Fitri Senin,

terima kasih..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy